درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34299صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 28 مرداد 1397 - 20:37
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی
David Meerman Scott - در حالی که روش‌های بازاریابی و روابط عمومی به نظر یک شبه تغییر کرده‌اند، هر تاجر باهوشی می‌داند که خیلی بیشتر از این که چیز مهم بعدی چه باشد، زحمت دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرفروش‌ترین کتاب جدید بین‌المللی- حال در نسخه جدید وقتی‌که بحث بازاریابی باشد هر چیزی در عصر دیجیتال خواهد بود، درست است؟ خب ، نه خیلی. در حالی که روش‌های بازاریابی و روابط عمومی به نظر یک شبه تغییر کرده‌اند، هر تاجر باهوشی می‌داند که خیلی بیشتر از این که چیز مهم بعدی چه باشد، زحمت دارد. قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی، پرفروش‌ترین کتاب جدید بین‌المللی با بیش از 375.000 نسخه فروخته‌شده به بیست‌ونه زبان است.


در آخرین نسخه این راهنمای پیشتاز برای آینده بازاریابی، شما یک برنامه عملی گام به گام برای استفاده از نیروی آخرین رویکردها در ایجاد توجه برای ایده خود یا کسب‌وکار خود دریافت خواهید کرد. شما خواهید آموخت چگونه اطلاعات درست را به افراد درست در زمان درست تحویل دهید- با کسری از هزینه تبلیغات سنتی. اینترنت به روشی که مردم ارتباط برقرار می‌کنند و با یکدیگر تعامل دارند هم چنان تغییر خواهد کرد و اگر شما در تلاش برای رسیدن به آنچه در رسانه اجتماعی پیش می‌رود باشید، ویدئوهای آنلاین، اپلیکیشن ها، بلاگ ها یا بیشتر، محصول یا خدمت شما محدود به گم‌شدن در زمان است.

 

در قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی، شما به قوانین امتحان شده و حقیقی دسترسی خواهید داشت که شما را هنگام استفاده از آخرین فضاهای دیجیتال و بزرگ‌ترین آن‌ها تا بیشترین حد پتانسیل روابط عمومی، بازاریابی و ارتباطات مشتری آن‌ها، جلوتر از همه قرار می‌دهد.

 

با در نظر داشتن این که مخاطب شما زیرک است و قدر زمان را می‌داند، این راهنمای ضروری به شما نشان می‌دهد که چگونه از درهم‌وبرهمی آنلاین عبور کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام شما شنیده و دیده می‌شود.

 

 این کتاب به عنوان منبع ایده آلی برای کارآفرینان، مالکان کسب‌وکار، بازاریابان، متخصصان روابط عمومی و مدیران غیر انتفاعی به کار می‌رود. ثروتی از مطالعات موردی گیرا و مثال‌های جهان واقعی ارائه می‌کند. شامل اطلاعاتی درباره پلتفرم‌های جدید Facebook Live و Snapchat می‌شود. به سازمان‌های کوچک و بزرگ نشان می‌دهد چگونه بهتر از ارتباطات مبتنی بر وب استفاده کنند. نهایتاً هر چیزی که شما نیاز دارید تا مستقیم با مخاطب خود صحبت کنید و یک رابطه شخصی باکسانی که باعث پیشروی کسب‌وکار شما می‌شوند ایجاد کنید در یکجا قرار دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد