درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33302صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 7 اردیبهشت 1397 - 09:23
کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند
پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی ، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار پنج پیام رسان دیگر داخلی ، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  متعاقب اقبال کاربران به بله دو کانال محبوب و پر مخاطب گیزمیز و دیرین دیرین هم به «بله» پیوستند. این در حالی است که پیش از این نیز حدود 40 خبرگزاری و سایت خبری به عضویت «بله» درآمده بودند و مخاطبان آنها می توانند ضمن بهره مندی از قابلیت ها و فضای این پیام رسان، با مراجعه به کانال خبرگزاری ها و سایت های خبری عضو، روزانه در جریان آخرین اخبار مهم کشور نیز قرار گیرند.

در حال حاضر 59 هزار کانال فعال در «بله» حضور دارند که بخش قابل ملاحظه ای از این کانال ها بیشتر از 50 هزار عضو دارند.

افزایش تعداد کاربران، حضور خبرگزاری ها و سایت های خبری نظیر ایلنا، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرآنلاین، پارسینه، انتخاب و همچنین کانال های پر مخاطب مردم از جمله دیرین دیرین(dirindirin@) و گیز میز (gizmiztel@)در پیام رسان بله، نشان از محبوبیت این پیام رسان در میان مردم دارد.

پیام رسان بومی و ملی «بله» که با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را نیز داراست.

این پیام رسان با توجه به ویژگی هایی مثل داشتن امکانات مالی، امنیت بالا و امکانات ویژه سخت افزاری توانسته است بیش از یک میلیون نفر را به خود جذب کند و با استقبال خوب مردم مواجه شود.

«بله» تنها پیام رسانی داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، اما در کنار این مورد، سرعت پردازش و عملکرد و سادگی فضای پیام رسان از دیگر عواملی است که باعث توجه مردم به آن شده است. بنابراین علاقه مندان به فعالیت در فضای مجازی به ویژه در حوزه کسب و کار مجازی، می توانند از «بله» به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد