درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31764صفحه نخست » پنجشنبه، 18 آبان 1396 - 02:14
پاسخگویی آنلاین به مخاطبان کانال تلگرامی بانک ملی ایران
کانال تلگرامی بانک ملی ایران به عنوان یکی از سریعترین و به روزترین راه های ارتباطی با مخاطبان، تنها به اطلاع رسانی یک طرفه اکتفا نکرده و به صورت آنلاین در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان نیز بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کانال تلگرامی بانک ملی ایران به عنوان یکی از سریعترین و به روزترین راه های ارتباطی با مخاطبان، تنها به اطلاع رسانی یک طرفه اکتفا نکرده و به صورت آنلاین در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان نیز بوده است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،از نیمه تیر ماه امسال کانال تلگرامی بانک به یک «کانال پاسخگو» تبدیل شد، به طوری که یک شناسه مشخص برای ارتباط با مشتریان با عنوان «آی دی پاسخگو» و به نشانی Bmipr@ در آن در نظر گرفته شد.

در این مدت بیش از چهار هزار پیام میان مشتریان و مخاطبان کانال با پاسخگویان به این شناسه رد و بدل شده است.

این نخستین بار است که در میان کانال های بانکی، یک کانال به طور مشخص شناسه ای را به منظور ارتباط مستقیم با مخاطبان در نظر گرفته و سوالات را نه با استفاده از ربات، بلکه با کمک یکی از همکاران آشنا به مسائل بانک پاسخ می دهد.

بیشتر سوالات طرح شده از این طریق پیرامون راه اندازی و نصب خدمات اینترنتی بانک، موبایل بانک، سامانه بام، مشکلات کارت، ساپتا، مدارک افتتاح حساب، نوع حساب و نرخ سود سپرده ها بوده است.

همچنین تلفن و نشانی واحدهای بانک ملی ایران، مدارک لازم برای دریافت تسهیلات، انواع تسهیلات و وثایق آن، جشنواره های سایت بانک، کانال تلگرام، اینستاگرام، ثبت نام در آنها و رفع مشکلات این بخش نیز از دیگر مواردی بوده که به آنها پاسخ داده شده است.

اختلال های سامانه ها، اطلاع رسانی کانال، دریافت پیشنهادها، شکایات و نظرات و نیز ارتباط با شعب در خصوص رفع مشکلات ارجاعی هم جزو پیام های مبادله شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد