درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31545صفحه نخست » پنجشنبه، 27 مهر 1396 - 10:01
قدیمی‌ترین عکس موجود از انسان در کجا گرفته شد؟
اگر چه ترسیم چهره و یا بدن انسان به صورت نقاشی یا سنگ‌نگاره به هزاران سال قبل بر می‌گردد ولی قدیمی‌ترین تصویری که با استفاده از تکنیک‌های عکاسی از انسان گرفته شده به سال 1838 تعلق دارد که در بولوار دو تمپل پاریس گرفته شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر چه ترسیم چهره و یا بدن انسان به صورت نقاشی یا سنگ‌نگاره به هزاران سال قبل بر می‌گردد ولی قدیمی‌ترین تصویری که با استفاده از تکنیک‌های عکاسی از انسان گرفته شده به سال 1838 تعلق دارد که در بولوار دو تمپل پاریس گرفته شد.

در آن سال لوئی داگر نقاش، هنرمند، فیزیکدان و عکاس فرانسوی تصویری از بولوار دو تمپل پاریس به ثبت رساند که در آن تصویر دو نفر گوشه سمت چپ پایین دیده می‌شوند که احتمالا یکی از آن دو نفر در حال واکس زدن کفش نفر دوم بود.

بولوار دو تمپل خیابانی پر رفت و آمد در پاریس بود و در لحظه ثبت این عکاس افراد زیادی در حال رفت و آمد بودند که در روند نوردهی عکس تصویر آنها از بین رفته ولی مرد واکس‌زن و مشتری‌اش به اندازه کافی ثابت ایستاده بودند که تصویرشان برای همیشه ثبت شود.

لوئی داگر یک سال پیش از ثبت این عکس، توانست با اختراع روشی که داگرئوتایپ نام گرفت، نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفاده تجاری از عکاسی را به وجود آورد.

او در این روش به یک صفحه نقره‌ای مدتی بخار یددار می‌داده تا به نور حساس شود و سپس صفحه را در دوربین عکاسی می‌گذاشته و عکس می‌گرفت. ثبت هر عکس به روش داگر نیاز به 15 تا 30 دقیقه زمان داشت تا نورکافی روی صفحه نقره‌ای یددار ثبت شود و به همین دلیل از افراد موجود در بولوار دو تمپل تنها دو نفر که برای مدت طولانی ثابت ایستاده بودند، در عکس ظاهر شدند.

اولین عکس تاریخ 12 سال پیش از عکس لوئی داگر به ثبت رسید. در آن عکس که توسط ژوزف نیسه‌فور نیپس، عکاس و مخترع فرانسوی به ثبت رسید. این عکس از یک اصطبل و کبوترخانه در سانت لوب دو وارنیس در منطقه بورگونی فرانسه گرفته شد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد