درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31483صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 20 مهر 1396 - 22:24
حسین زاده تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های بانک ملی ایران برای کمک به توسعه شهر مقدس مشهد
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه شهر مشهد متعلق به همه مردم ایران و شیعیان جهان است، گفت: توسعه شهر مشهد موجب افتخار همه ماست و بانک ملی ایران نیز از هر گونه کوششی برای کمک به این شهر دریغ نخواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه شهر مشهد متعلق به همه مردم ایران و شیعیان جهان است، گفت: توسعه شهر مشهد موجب افتخار همه ماست و بانک ملی ایران نیز از هر گونه کوششی برای کمک به این شهر دریغ نخواهد کرد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با قاسم تقی زاده شهردار مشهد ضمن تبریک برای تصدی پست شهرداری، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های این شهر برای توسعه و خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم رضوی، افزود: خوشبختانه شهرداری باسابقه و توانمند برای این شهر انتخاب شد و از این رو می توان به هر چه بهتر شدن وضعیت شهر امیدوار بود.

حسین زاده با بیان این که شهر مشهد پیوسته در شرایط رونق اقتصادی است، بر لزوم احیای ظرفیت های بالقوه اقتصادی آن تاکید و خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران آماده است در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و یا خط اعتباری خارجی به شهرداری مشهد کمک کند.

در ادامه این دیدار، شهردار مشهد نیز اعلام کرد: به کمک بانک ملی ایران برای انجام امور شهری نیازمند است.

تقی زاده با اشاره به این که سرمایه گذاران خارجی زیادی در مشهد حضور دارند و می توان از کمک آنها در توسعه شهر بهره برد، از مدیرعامل بانک ملی ایران درخواست کرد به تسهیل در امور بانکی این شهرداری کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد