درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31451صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 18 مهر 1396 - 00:00
تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از اقدامات شرکت داده ورزی سداد
مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده شب گذشته در شرکت داده ورزی سداد حضور یافت و به مدت چهار ساعت، بخش های مختلف آن شامل بام، بله، امنیت، شبکه، عملیات، سامانه های عمومی، دیتاسنتر و ... را مورد بازدید قرار داد.

وی در این بازدید با اشاره به اقدامات سداد در تولید و پشتیبانی سامانه «بام»، این سامانه را یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور دانست و گفت: خوشبختانه همه مراحل تولید و پیشتیبانی بام در زیرمجموعه های بانک در حال انجام است.

حسین زاده همچنین تولید سامانه پیام رسان «بله» را که موجب تحسین فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مسئولان بانک مرکزی شده است، یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر شرکت سداد عنوان و خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید، تشکر از همه کسانی بود که در این اقدامات نقش مستقیم و اساسی داشتند و امیدوارم با تلاش شما، این روند با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر ادامه پیدا کند.

در این بازدید مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب اله خالصی رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، احمدرضا نصر اصفهانی رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها و محمد علی محمودزاده رئیس اداره کل آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، مدیرعامل را همراهی می کردند.

در ادامه، فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت در جلسه ای، گزارشی از عملکرد شرکت و نیز آخرین وضعیت پروژه های سداد را به مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد