درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31376صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 4 مهر 1396 - 12:29
یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.

بانک ملی ایران سالهاست مدرسه سازی را یکی از اولویت های خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار داده و به آن متعهد است و در دیدار با وزیر محترم آموزش و پرورش نیز به این موضوع اشاره و بر توسعه آن تاکید شد.

بانک ملی ایران تلاش کرده به سهم خود در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه برخورداری از مدرسه و تجهیزات آموزشی نقش موثری ایفا کند.

طی یک سال گذشته احداث چندین مدرسه در نقاط محروم کشور توسط بانک ملی ایران آغاز شده است.

روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان، روستای قرقان از توابع شهرستان انگوران استان زنجان، روستای بیوک خانلو پارس آباد و شالقون سراب در استان آذربایجان شرقی، مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی، روستاهای شیخ الاسلام از توابع شهرستان بانه و زیویه سریش آباد در استان کردستان، روستای سراب شهرستان ایوان و بخش چوار در استان ایلام و روستای ظفرآباد چین از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد، مناطقی هستند که طی یک سال گذشته با مشارکت بانک ملی ایران، احداث مدرسه در آنها آغاز شده است.

اینها بخشی از تلاش بانک ملی ایران برای حمایت از حوزه آموزش در کشور است و این بانک در حوزه های دیگر مانند ارائه تسهیلات مستقیم به خانواده ها، خرید اقلام آموزشی و کمک به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی به منظور تسهیل تحصیل فرزندان نیز حضور مستمر دارد.

بانک ملی ایران از مردم و برای مردم است و چه بهتر که منابع آن در راستای افزایش سطح دانش فرزندان این کشور مصرف شود.


*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد