درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 05:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31305صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 03:42
پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه این بانک در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی، گفت: تلاش ما این است که مقررات تطبیق و مبارزه با پولشویی در ذهن همه کارکنان بانک نهادینه شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در دیدار با مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور دارند، با اشاره به بزرگی، فراگیری و گستردگی عملیات بانک ملی ایران در سطح کشور و منطقه، افزود: بانک ملی ایران وارد 90 سالگی شده و این می طلبد که در همه زمینه ها پیشرو باشد.

وی با بیان این که هیات مدیره بانک ملی ایران حساسیت ویژه ای بر رعایت قوانین مبارزه با پولشویی دارد، اظهار کرد: به این منظور چندین کارگاه آموزشی برای کارکنان بانک ملی ایران در این زمینه برگزار شده و حتی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل نیز از این آموزش ها استفاده می کنند.

حسین زاده با تاکید بر این که فرهنگ مبارزه با پولشویی در تمامی قسمت های بانک ملی ایران باید جاری شود، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام امروز با پیشرفت خوبی در این زمینه مواجه است و به تلاش هایش در این رابطه ادامه خواهد داد.

در ادامه، «یوست ملیس» یکی از مدرسان دوره «تطبیق و مبارزه با پولشویی» با اشاره به این که طی دوره حضورش در بانک ملی ایران، کارکنان آن را کاملا آشنا و علاقه مند به موضوع دوره دیده است، گفت: این که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، موضوع مبارزه با پولشویی را پیگیری می کنند، نشان از اهمیت آن دارد.

وی از تلاش های بانک ملی ایران در زمینه توسعه بانکداری در عرصه بین الملل نیز تقدیر و اظهار کرد: شرکت فیلیپ سیدنی دوره های متعددی در ایران برگزار کرده، اما حضور در بانک ملی ایران با همراهی کارکنان حرفه ای آن بسیار مطلوب بود که از حرفه ای بودن بانک حکایت دارد.

«یاپ ون دیجک» دیگر مدرس این دوره نیز از تسلط کارکنان بانک ملی ایران بر مسائل بین الملل ابراز خرسندی کرد و گفت: بانک ملی ایران در حوزه مبارزه با پولشویی و تطبیق با استانداردهای بانکی جهان بسیار خوب عمل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد