درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31230صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 21 شهریور 1396 - 08:41
مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران معرفی شد
امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، «حسن سعیدی اصل» به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات «فرهاد حمزه» که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، «حسن سعیدی اصل» به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات «فرهاد حمزه» که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر این که برقراری انضباط مالی و بهداشت اعتباری، دو وظیفه مهم و اصلی بانک است، گفت: واحد بازرسی، پشتیبان بانک است و با اقدامات پیشگیرانه می تواند به تسریع در امور مدیریتی بانک کمک کند.

وی با بیان این که جایگاه بازرسی در سازمانی مانند بانک ملی ایران بسیار حساس و مهم است، اظهار کرد: پیشگیری از اتفاقات ناگوار در بانک به آموزش های منظم نیاز دارد و این موضوع باید در همه رده ها از جمله کارکنان و روسای شعب عملیاتی شود.

در ادامه این مراسم، محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره با بیان این که مدیریت قبلی بازرسی و حسابرسی بانک اقدامات مهمی در این حوزه انجام داد، گفت: امروز بازرسی بانک به یک سیستم مشخص رسیده و دیگر امور آن به صورت سنتی انجام نمی شود.

وی با تاکید بر این که بازرسی، ابزار حسن مدیریت است، افزود: بازرسی نه تنها از طریق دستورالعمل ها، بلکه از طریق رعایت استانداردها نیز می تواند به کمک مدیریت بانک بیاید.

شایان خاطرنشان کرد: بازرسی باید همواره انصاف را رعایت و از بروز انحراف های هر چند کوچک جلوگیری کند.

در این مراسم همچنین فرهاد حمزه، مدیر پیشین امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران با اشاره به سیستماتیک شدن امور این بخش طی چند سال گذشته، گفت: پیشگیری امروز در بانک ملی ایران امری پذیرفته شده و مبارزه با تخلف و ارتقای سلامت اداری، فرهنگ جاری بانک است.

او ادامه داد: کاهش 70 درصدی پرونده های تخلف اداری نشان می دهد اقدامات در این حوزه به خوبی اثرگذار بوده، چرا که واحد بازرسی خود را از بانک جدا نمی داند و به منافع بانک می اندیشد.

حسن سعیدی اصل، مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز با بیان این که همه تلاش خود و همکارانش را بر پیشبرد اهداف بانک متمرکز خواهد کرد، گفت: خوشبختانه اقبال مشتریان به بانک ملی ایران مرتب در حال افزایش است و ما وظیفه داریم از این روند حراست کنیم.

در پایان این مراسم، متن انتصاب سعیدی اصل به این سمت که توسط دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران امضا شده، قرائت و از خدمات فرهاد حمزه که به افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد