درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 19:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31164صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 12 شهریور 1396 - 20:37
واکنش عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به تبلیغ پرداخت تسهیلات در روزنامه ها
بانک ملی ایران به عنوان تامین کننده مالی طرح ها و پروژه های کلان کشور، استفاده از تسهیلات با رعایت ساز و کارهای قانونی و ضوابط و مقررات بانکی را به مردم پیشنهاد می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در واکنش به تبلیغات گسترده شرکت های بی نام و نشان تامین مالی که مردم را به دریافت تسهیلات از آنها به جای مراجعه به بانک ها تشویق می کند، گفت: بانک ملی ایران به عنوان تامین کننده مالی طرح ها و پروژه های کلان کشور، استفاده از تسهیلات با رعایت ساز و کارهای قانونی و ضوابط و مقررات بانکی را به مردم پیشنهاد می کند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان افزود: به نظر می رسد تبلیغات پرداخت تسهیلات خارج از ضوابط بانکی و سهل نشان دادن امکان دریافت تسهیلات کلان، بیشتر از این که مبین کم کاری بانک ها در کارشان باشد، بیانگر فراهم بودن فضای سوء استفاده واسطه ها و عدم برخورد قانونی با این عده است.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران با اشاره به حجم عظیم تسهیلات پرداختی بانک ها برای توسعه کشور گفت: تا نیمه مرداد ماه سال جاری، نسبت مانده مصارف به منابع بانک ملی ایران 94.6 درصد بوده که نشان می دهد بانک در پرداخت تسهیلات تا بیشترین حد ممکن عمل کرده است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: این بانک در سال جاری علاوه بر پرداخت تسهیلات خرد برای رفع نیازهای اساسی خانوارها، در راستای تحقق اهداف اقتصادی دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات به بخش های کشاورزی و صادرات را در اولویت خود قرار داده است.

وی با عنوان این که از مهمترین سیاست های بانک در سال جاری، پرداخت هدفمند تسهیلات و استفاده موثر و بهینه از منابع است، افزود: این اقدام در راستای افزایش تولید و اشتغال خواهد بود.

شایان ادامه داد: اعطای تسهیلات در راستای تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و خروج از رکود در سال جاری مدنظر است که از بارزترین نمودهای آن در شبکه بانکی کشور می توان به تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد