درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 11:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31131صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 7 شهریور 1396 - 22:07
دکتر صادق خبر داد: رشد مناسب بازده سرمایه‌گذاری‌های بیمه دانا
مدیرعامل بیمه دانا از افزایش ۵۵ درصدی پرتفو و همچنین افزایش بازده سرمایه‌‌گذاری‌های این شرکت به رقم ۱۸٫۷۶ درصد در سال ۹۵ خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بیمه دانا از افزایش ۵۵ درصدی پرتفو و همچنین افزایش بازده سرمایه‌‌گذاری‌های این شرکت به رقم ۱۸٫۷۶ درصد در سال ۹۵ خبر داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر بیژن صادق در گفت‌وگو با خبرنگار“تاوان گذار” اظهار کرد: بیمه دانا به عنوان شرکتی که در سال گذشته به جمع باشگاه دو هزار میلیارد تومانی‌ها پیوسته است، توانسته با مدیریت بهینه منابع، پاسخگوی انتظارات بیمه‌گزاران خرد و کلان خود باشد.

 

وی به افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: با وجود رکود نسبی حاکم بر بازارها و کاهش بازدهی سرمایه گذاری، بیمه دانا توانست در سال ۹۵ به رقم بیش از ۱۸٫۷ درصد بازدهی از سرمایه‌گذاری‌های خود دست پیدا کند که این رقم بالاتر از بازدهی بازار بورس و نظام بانکی است.


به گفته صادق، میزان سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در طول دولت یازدهم افزایش چشمگیری داشته است و از ۸۹ میلیارد تومان و ۱۱۲ میلیارد تومان در سال‌های ۹۰ و ۹۱، به بیش از ۳۶۳ میلیارد تومان در سال ۹۵ رسیده است. همچنین، بازده‌سرمایه‌گذاری‌های این شرکت از ۱۲٫۵ درصد در سال ۹۰ به ۱۸٫۷۶ رسیده است که نشان از سیاست‌گذاری بهینه منابع دارد.


مدیرعامل بیمه دانا تاکید کرد: روند رو به رشد سرمایه‌گذاری‌ها با بازدهی مناسب، با تصمیمات هیات‌مدیره ادامه پیدا کرده و در سال ۱۳۹۶ هم شاهد عایدی مناسب برای شرکت از این محل خواهیم بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد