درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 20:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30904صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 02:30
حمایت از اشتغال، راهبرد مهم بانک ملی در حوزه مسئولیت های اجتماعی
حمایت از اشتغال یکی از راهبردهای مهم بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی است. بانک ملی ایران در طول نزدیک به 9 دهه از حیات خود، پیوندی ناگسستنی با آحاد جامعه یافته و از همین رو نسبت به مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.
  

یادداشت/ حمایت از اشتغال، راهبرد مهم بانک ملی ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حمایت از اشتغال یکی از راهبردهای مهم بانک ملی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی است.


بانک ملی ایران در طول نزدیک به 9 دهه از حیات خود، پیوندی ناگسستنی با آحاد جامعه یافته و از همین رو نسبت به مشکلات بخش های مختلف جامعه احساس مسئولیت می کند.


کارنامه بانک ملی ایران نشان می دهد که این بانک در بخش مسئولیت های اجتماعی از نگاه انتفاعی فاصله گرفته و به سوی همیاری با بخش های آسیب پذیر جامعه حرکت کرده است، چنان که به شهادت بخش های دریافت کننده این خدمات، حضور بانک ملی ایران توانسته است ثمرات در خور توجهی در کاستن از میزان آسیب ها و مشکلات آنها داشته باشد.


اقدامات این بانک در بعد مسئولیت های اجتماعی با رصد دقیق مشکلات جامعه و اولویت بندی آن ها صورت می گیرد. به طور مثال اشتغالزایی و کمک به رفع بیکاری اقشار مختلف جامعه یکی از اهداف مهمی است که بانک ملی ایران در سال های گذشته به آن پرداخته است.


تلقی ما این است که اقشار محروم جامعه، مهم ترین کانون آسیب های ناشی از بیکاری در کشور هستند. در این میان یکی از مهم ترین ابزارهایی که این بانک برای ایفای مسئولیت های اجتماعی اش در اختیار دارد، تسهیلات بانکی است.


در این راستا بانک ملی ایران در سال 1394، دو هزار و 725 میلیارد و 232 میلیون ریال به 23 هزار و 839 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تسیهلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کرده است.


در سال 1395 نیز این بانک به 22هزار و 934 نفر از مددجویان، دو هزار و 800 میلیارد و 938 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت کرد.


در سال جاری این میزان تا نیمه مرداد ماه به 604 میلیارد و 362 میلیون ریال رسیده است که این میزان تسهیلات به 4 هزار و 524 نفر تعلق گرفت و روند پرداخت این تسهیلات همچنان ادامه دارد به طوری که بر اساس تفاهمنامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بانک ملی ایران میزان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی این بانک به مددجویان در سال جاری به 9 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.


بانک ملی ایران در مقوله اشتغال، همچنین صنایع کوچک و متوسط را نیز مورد توجه قرار داده است و تلاش کرده است تا ظرفیت های بالقوه این بخش را در اشتغالزایی با پرداخت تسیهلات تقویت کند. این بانک در سال 95 به حدود سه هزار بنگاه کوچک و متوسط تسهیلات پرداخت کرده است.


از همین رو، رویکرد بانک ملی ایران در سال جاری تداوم حمایت از ایجاد اشتغال و کمک به رفع بیکاری در جامعه است.

دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد