درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 14:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30903صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 24 مرداد 1396 - 02:28
معاون اول رئیس جمهور، کاهش مطالبات معوق بانک ملی ایران را مطلوب ارزیابی کرد
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: معاون اول رئیس جمهور در بازدید اخیر از بانک ملی ایران، پس از استماع گزارش وصول مطالبات معوق و کاهش NPL بانک، این روند را تحسین برانگیز و مطلوب ارزیابی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: معاون اول رئیس جمهور در بازدید اخیر از بانک ملی ایران، پس از استماع گزارش وصول مطالبات معوق و کاهش NPL بانک، این روند را تحسین برانگیز و مطلوب ارزیابی کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در دومین همایش سراسری بررسی عملکرد در بخش پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی ایران با اشاره به اهتمام جمعی مدیران و کارکنان بانک برای کاهش مطالبات معوق از سال گذشته، افزود: کاهش یافتن مطالبات معوق به این معنا نیست که روند وصول مطالبات را متوقف کنیم، بلکه این یک عملیات جاری در طول سال است.


وی اظهار کرد: هیات مدیره بانک مدت ها روی دستورالعمل وصول مطالبات معوق کار کرده و پیشنهاد همه همکاران را نیز در این باره اعمال کرده است، اما این دستورالعمل باز هم به اصلاحاتی نیاز دارد که در جریان کار انجام خواهد شد.


رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که هنگام استمهال تسهیلات پرداختی نباید منافع بانک قربانی شود، ادامه داد: ما در مواجهه با بدهکاران بانکی، با یک دستورالعمل واحد عمل نمی کنیم، اما در مورد کسانی که به عمد قصد بازپرداخت تسهیلات دریافتی را ندارند، جدیت عمل خواهیم داشت.


حسین زاده همچنین با اشاره به این که NPL (نسبت مطالبات معوق به تسهیلات پرداختی) بانک ملی ایران به پایین تر از متوسط نظام بانکی رسیده است، گفت: برنامه ما این است که این عدد را به 5 درصد یعنی استاندارد جهانی برسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد