درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 06:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29757صفحه نخست » سه شنبه، 9 خرداد 1396 - 07:05
برگزاری کمپین مجازی بانک شهر در ماه مبارک رمضان
درماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوان یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید،عکس سلفی گرفته و با شرکت درکمپین مجازی بانک شهر برنده جایزه شوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوان یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید،عکس سلفی گرفته و با شرکت درکمپین مجازی بانک شهر برنده جایزه شوید.

 

به گزارش شارا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، همه شهروندان می‌توانند با حضور در این کمپین، در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوانی یکی از مردمان خوب شهر خود می دانید، عکس سلفی گرفته در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام به آدرس shahrbankofficial عضو شده و عکس را به همراه یک متن 40 کلمه ای درخصوص علت خوب بودن فرد مورد نظر از طریق Direct در اینستاگرام ارسال کنند.

 

بر این اساس، فرصت حضور در این کمپین، تا پایان بیستمین روز ماه مبارک رمضان(٢٥خردادماه) خواهد بود و بر اساس تعداد لایک‌های هر پست ، سی پست که بالاترین لایک را داشته باشند در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام مجدد بازنشر می شوند و تا پایان ماه رمضان، مجددا فرصت افزایش لایک بین آن سی پست وجود خواهد داشت.همه عکس‌های ارسالی پس از دارا بودن شرایط و رعایت کامل شئونات اسلامی در صفحه رسمی کمپین #مردمان خوب شهر منتشر می شود و در عید فطر نیز اهدای جوایز از طریق Live اینستاگرام بانک شهر به صورت زنده انجام خواهد شد. بر این اساس، سه نفر اول سه دستگاه گوشی 7 Apple iPhoneهدیه خواهند گرفت و همچنینی به هرکدام از٢٧نفر باقیمانده نیز یک کارت هدیه ١,٠٠٠,٠٠٠ریالی اهداخواهد شد.


گفتنی است از بین همه شرکت کننده ها در کمپین #مردمان خوب شهر به دو نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه دو بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه داده خواهد شد و شرکت کنندگان در این کمپین شانس این را دارند تا در قرعه کشی یک عدد کارت هدیه 5000000 ریالی برنده شوند.


در پایان ماه مبارک رمضان نیز به مرور تمامی عکس های شرکت داده شده در کمپین #مردمان_خوب_شهر به صورت کتاب هایی در شعب بانک شهر منتشر خواهند شد؛که نوبت چاپ آنها در اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


شرایط عمومی ارسال عکس و متن:
- عکس های ارسالی باید واضح بوده و دارای شئونات اسلامی کامل باشد.
- شرکت کنندگان بایستی حتماً عضو صفحه اینستاگرام بانک شهر باشند.
- شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی به همراه شماره تماس خود و نسبت کسی که از او عکس گرفته اند را ارسال نمایند.
- متن ارسالی شرکت کنندگان باید حداکثر 40 کلمه (بدون احتساب حروف اضافه و ربط) باشد و موضوع آن باید در خصوص دلیل خوب بودن فرد مورد نظرباشد.
- عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
- عکس های ارسالی باید خام بوده و نباید در هیچ یک از نرم افزار های گرافیکی ویرایش شده باشد.
- متن های ارسالی نیز باید در چهارچوب قوانین کشور و با رعایت شئونات اسلامی نوشته شود.
- اجرای این کمپین بر اساس معرفی مخاطبان بوده و هر گونه سو استفاده و مشکلات احتمالی بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود. بانک شهر در خصوص معرفی چهره ها و متن ها مسئولیتی ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد