درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 05:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29756صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 خرداد 1396 - 07:02
تقدیر وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیریت امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن
محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با ارسال تقدیرنامه ای برای داریوش سهرابی، مشاور مدیرعامل در امور مجلس و مدیرامور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن از عملکرد مطلوب این مدیریت در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در دوره فعالیت دولت یازدهم قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با ارسال تقدیرنامه ای برای داریوش سهرابی، مشاور مدیرعامل در امور مجلس و مدیرامور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن از عملکرد مطلوب این مدیریت در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در دوره فعالیت دولت یازدهم قدردانی کرد.

 

شرفشاهی در این نامه آورده است: نهاد روابط عمومی نماد همدلی و همزبانی در نظام اداری کشور است و فعالیت در این حوزه راهبردی مستلزم تعامل سازنده با مخاطبان با جوهره عشق، ایثار، بردباری و هنرمندی در امور است.وی افزود: مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی در دوره فعالیت های دوره یازدهم با مشارکت و همراهی، عملکرد مطلوبی را در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی داشته اند، بدینوسیله ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، از فعالیت های صادقانه و خالصانه جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزونتان را در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد