درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28976صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 فروردین 1396 - 05:47
نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شبکه بانکی برگزار شد
شبکه بانکی باید تلاش کند با هماهنگی هر چه بیشتر در رسانه ها و جامعه حضور فعال داشته باشد چراکه این امر به شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی و نیز کاهش و رفع ابهام ها، کمک می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شبکه بانکی در سال جدید، صبح امروز چهارشنبه به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مدیر روابط عمومی این بانک ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، بر استقلال روابط عمومی ها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سازمان تاکید کرد و گفت: ادارات روابط عمومی یکی از اصلی ترین و مهم ترین ارکان سازمان ها هستند و وظیفه ارتباط میان بخش های مختلف و تبیین عملکرد سازمان متبوع را برای افکار عمومی برعهده دارند. از این رو باید ضمن انسجام بخشی به فعالیت های این مجموعه، استقلال این واحدها از سوی مدیران ارشد مدنظر قرار گیرد. در این میان، اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی ها و احیانا اجتناب از ادغام با حوزه های دیگر، ضروری است.


محمدعلی کریمی یکی از رسالت های روابط عمومی را تولید «گفتمان» در جامعه عنوان کرد و گفت: شبکه بانکی باید تلاش کند با هماهنگی هر چه بیشتر در رسانه ها و جامعه حضور فعال داشته باشد چراکه این امر به شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی و نیز کاهش و رفع ابهام ها، کمک می کند.


وی افزود: گفت‌وگو و رایزنی با گروه های مرجع در اجتماع و تبیین فعالیت ها و عملکرد شبکه بانکی، حضور در شبکه های اجتماعی و نیز اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، موجب همگرایی بیشتر شبکه پولی و مردم می شود. ناگفته پیداست که بدون انسجام نظام بانکی این مهم محقق نمی شود. به گفته کریمی، روابط عمومی ها نقش ویژه ای در شکل گیری این انسجام دارند.


رییس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی در این جلسه، خواستار حضور مدیران بخش های مختلف شبکه بانکی در رسانه ها شد و گفت: مدیران بخش های مختلف شبکه بانکی لازم است با حضور فعال خود به بیان عملکرد شبکه بانکی و نقش آن در توسعه کشور بپردازند چراکه این امر از طرح یکطرفه مسایل در برخی رسانه ها جلوگیری می کند.


این مقام مسئول بانک مرکزی همچنین از انتشار کتاب جامع بانک ها و موسسات اعتباری در سال جاری خبر داد و گفت: تدوین کتاب جامع بانک ها و موسسات اعتباری کشور از سال گذشته و با همکاری شبکه بانکی آغاز شده و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای انتشار این کتاب به پایان رسیده است. امیدواریم با همت و تلاش جمعی بانک ها و موسسات اعتباری بتوانیم در نیمه نخست سال جاری از این کتاب رونمایی کنیم.


گفتنی است، افزایش استقلال روابط عمومی ها، اصلاح و ارتقاء ساختار سازمانی، حضور مدیران بخش های مختلف نظام بانکی در رسانه ها، توجه به شیوه های نوین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تشکیل کمیسیون هایی برای پرداختن به جنبه های گوناگون اطلاع رسانی نظام بانکی و ارتباط موثر با گروه های مرجع، از جمله مباحث و پیشنهادهای طرح شده در این جلسه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد