درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27276صفحه نخست » چهارشنبه، 24 آذر 1395 - 01:29
سهولت و سرعت خدمات با بانکداری اجتماعی
مدیر انفورماتیک بانک پاسارگاد معتقد است: بانکداری اجتماعی می‌تواند اقدام مهمی در سهولت و سرعت ارائه خدمات بانکی به مشتریان باشد و با توجه به اینکه شبکه‌های مجازی جای خود را میان مردم بازکرده است، فعالیت این نوع بانکداری آینده خوبی خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمود پاینده افزود: کشور ما هم می‌تواند با ایجاد یک شبکه اجتماعی مجازی ایرانی که امنیت آن ۱۰۰ درصد تضمین شده خواهد بود، در زمینه بانکداری اجتماعی ورود کرده و خدمات بانکی را روی شبکه‌های مجازی به مشتریان ارائه کند.

وی درباره بانکداری اجتماعی و فعالیت آن در ایران اظهارداشت: بانکداری اجتماعی در ایران در حال شکل‌گیری بود اما به دلایل امنیتی از فعالیت آن جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: همان‌طور که از نام بانکداری اجتماعی مشخص است، فعالیت این نوع بانکداری بر روی شبکه‌های اجتماعی مجازی مثل تلگرام است و با توجه به اینکه استفاده از این ابزارها در میان مردم رواج پیدا کرده، به طور حتم این نوع بانکداری می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.

پاینده با اشاره به اینکه همه سرور‌های شبکه‌های مجازی متعلق به سایرکشورها است، اظهارداشت: به همین دلیل نمی‌توان از نظر امنیتی به این شبکه‌ها اعتماد کرد و با توجه به اینکه هدف، ارائه خدمات مالی و بانکی است باید امنیت این شبکه‌ها ۱۰۰ درصد تضمین شده باشد.

مدیر انفورماتیک بانک پاسارگاد با ذکر این نکته که بانک ما هم قصد ورود به این حوزه را داشت، توضیح داد: ما هم به دلایل امنیتی مجبور به توقف فعالیت‌های خود در این نوع بانکداری شدیم.

یادآور می‌شود، ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ۱۳ و ۱۴ دی ماه ۹۵ توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد