درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26487صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 6 آبان 1395 - 23:04
حسین‌زاده در همایش روابط عمومی و بازاریابی بانک ملی ایران:
مدیر عامل بانک ملی ایران: روابط عمومی و بازاریابی باید مسلط به دانش روز باشد
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: مسئولان روابط عمومی و بازاریابی باید مسلط به دانش روز باشند و هرقدر این دانش بالاتر رود و آگاهی‌ها بیشترشود، به همان میزان توانایی برای پیشبرد اهداف بانک، بیشتر و قوی‌تر خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا حسین‌زاده در همایش مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی بانک ملی ایران که با حضور حبیب‌اله رشیدارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، حشمت‌اله حسینی سرپرست اداره کل روابط عمومی و نادر اکبری‌وند سرپرست اداره کل بازاریابی و امور مشتریان در سالن همایش حافظ برگزار شد، افزود: در میزان اهمیت و جایگاه روابط عمومی و بازاریابی همین بس که نمی‌توان این دو بخش را محدود به یک اداره دانست بلکه هر کدام از این مجموعه ها خود به تنهایی یک سازمان عظیم می باشند و دید ما نسبت به آن ها بسیار فراتر از یک اداره است

.
وی ادامه داد: روابط عمومی پلی است بین مدیریت،کارکنان و مشتریان و باید نظرات، پیشنهادها و انتقادات جامعه را به خوبی بشنود، درک کند و آن ها را صادقانه و به موقع به مدیریت منتقل کند تا بتوان به موقع برای هر مسأله و موضوعی راه حل مربوطه را ارائه کرد

.
حسین‌زاده گفت: روابط عمومی ها نقش مددکار سازمان را نیز برعهده دارند و باید با صبر و حوصله مسائل، موضوعات و به عبارتی درد دل همکاران را بشنوند و آن ها را به مدیریت سازمان منتقل کنند. به همین منظور همکاران شاغل در بخش روابط عمومی و بازاریابی وظیفه ای خطیر و بسیار حساس بر عهده دارند. وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در زمینه تغییرساختار روابط عمومی اقدامات خوب و مؤثری انجام شده است که انشاء الله بزودی اعلام خواهد شد

.
البته ساختار به تنهایی نمی تواند نتیجه بخش باشد بلکه در کنار آن باید دانش همکاران نیز بالا و به روز باشد تا این دو اصل مهم در کنار هم بتوانند نتایج مطلوب را برای سازمان به ارمغان بیاورند

.
مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: در بحث بازاریابی نیز امروزه تکنیک های خوبی وجود دارد که باید نسبت به آن ها آگاهی پیدا کرد و با به کار گرفتن آن ها میزان بازدهی بانک را بالا برد

.
وی در پایان گفت: همه ما باید ضمن توجه کامل به رفتار، گفتار و کردارمان در مواجهه با مشتریان به اصول مشتری مداری نیز توجه کامل داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بیشتر مشتری جذب کنیم و فراموش نکنیم برای یک مؤسسه مالی، مشتری حرف اول و آخر را می زند و وجود و حیات هر سازمانی بسته به وجود مشتریان آن سازمان است

.
حبیب‌اله رشیدارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این همایش با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در اجرای سیاست‌های بانک گفت: کار روابط عمومی کاری سهل ممتنع است یعنی کار آسان سخت، شبیه متون نثر استاد سخن سعدی که به ظاهرساده و روان ولی در معنا بسیار پیچیده و سنگین است. بخش ساده آن همان ظاهر واژه اطلاع رسانی و تولید چند بروشور، پوستر،بنر و مانند آن هاست و بخش سخت روابط عمومی، هنر اقناع مخاطبان، تفکر و برنامه‌ریزی برای یک فعالیت است

.
وی افزود: ایجاد همنوایی میان دیدگاه‌های افکار عمومی در رابطه با بانک و شرایط واقعی بانک کاری بسیار سخت و مهم بوده و این روابط عمومی است که باید با هنر خود، این دیدگاه مشترک را ایجاد کند

.
رشید ارده ادامه داد: یک روابط عمومی موفق روابط عمومی است که در انجام امور سازمان خود پیش‌قراول و پیشتاز باشد و همه رویدادها را به موقع به مدیر سازمان منتقل کند و البته در این راه باید صداقت در گفتار و کردار در اولویت همه امور قرار گیرد

.
وی اضافه کرد: یک روابط عمومی موفق؛ علاوه بر موارد فوق باید با برنامه ریزی درست بتواند تلاش های صورت گرفته در سازمان را به نحو احسن به آحاد جامعه نیز اطلاع رسانی کند

.
حشمت‌اله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این همایش اظهار داشت: این‌گونه نشست‌ها نشان می دهد که روابط عمومی و بازاریابی دو عضو و دو گروه جدانشدنی در بانک هستند و فعالیت های آن ها کاملاً مربوط و وابسته به یکدیگر است و هرکدام از آن ها کامل کننده بخش دیگر است

.
وی افزود: نکته مهمی که همکاران روابط عمومی‌ باید همواره به آن توجه داشته باشند و آن را مدنظر قرار دهند، سرعت عمل در کاراست و همیشه باید سعی کنند اولین منبع در نشر یک خبر باشند.
در این همایش دو روزه ، مهمترین سیاست ها و برنامه های روابط عمومی و بازاریابی بانک ملی ایران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: میهن صنعت

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد