درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26368صفحه نخست » شنبه، 1 آبان 1395 - 01:55
تقدیر سیف از اجرای کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی
روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی بانک مرکزی در نامه ای از جانب «ولی‌الله سیف»، رئیس کل این بانک به «محمدعلی مشکیان»، مدیرعامل شرکت هم وطا آریا، از اجرای «موفق» و «مؤثر» نخستین کمپین اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور تشکر کرد.

به گزارش شارا، در بخشی از نامه ای که به امضای «محمدعلی کریمی»، مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، رسیده آمده است: «نخستین تجربه اطلاع‌رسانی جمعی نظام بانکی، خوشبختانه با بازخوردهای مثبت افکار عمومی و انعکاس مؤثر رسانه‌ای مواجه شد». در این پیام علاوه بر تشکر از مدیریت و همکاران شرکت هم وطا آریا، اظهار امیدواری شده که با تجربه ارزشمند به دست آمده، راه تازه آغاز شده «فرهنگ سازی عمومی در زمینه امور بانکی» و «افزایش سواد مالی جامعه» به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی نظام بانکی و نهادهای پولی و مالی کشور استمرار و بهبود یابد.

لازم به ذکر است کمپین جامع اطلاع‌رسانی نظام بانکی کشور، با عنوان «گره‌گشای تولید»، هم‌زمان با هفته بانکداری اسلامی و در راستاى انجام مسئولیت‌های بانک مرکزی در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران و اقدامات اجرایی شرکت هم وطا آریا، از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری، عملیاتی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد