درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 11:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 شهریور 1395 - 23:46
انتصاب کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه آرمان
با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بیمه آرمان، کریم همتی به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات این شرکت منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا بیانیان مدیرعامل شرکت بیمه آرمان ضمن معرفی ایشان به عنوان مدیریت روابط عمومی و تبلیغات این شرکت گفت: با تجربه طولانی که ایشان در روابط عمومی بیمه مرکزی داشت و اخیرا به افتخار بازنشستگی نائل شده، درخواست کردیم از تجارب ایشان در حوزه روابط عمومی بیمه آرمان استفاده کنیم که ان شاالله با کمک این مجموعه و مدیران ستادی شاهد معرفی این شرکت و خدمات آن در سطح جامعه و در نهایت توسعه بیمه باشیم.
بیانیان ابراز امیدواری کرد که آقای همتی با برنامه ریزی مناسب، اطلاع رسانی مداوم و بهره گیری کامل از ابزارهای رسانه ای و تعامل با واحد های ستادی ذیربط برای ارتقای فضای معنوی و فرهنگی مجموعه آرمان، موفق باشد.
کریم همتی نیز در این نشست ضمن خرسندی از اعتماد آقای بیانیان، ابراز امیدواری کرد که با تدبیر و شناختی که مدیرعامل جدید بیمه آرمان از صنعت بیمه دارند و با ظرفیت مدیریتی جدید این شرکت بتواند در جهت هم افزایی، توسعه و معرفی خدمات این شرکت گام بردارد.

 

منبع: روابط عمومی بیمه آرمان

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد