درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 04:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23674صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 7 خرداد 1395 - 22:29
چهره‌های ماندگار و رسانه‌های برگزیده صنعت بانکداری معرفی شدند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با تقدیر از سه چهره ماندگار در حوزه بانکی ، خبرنگاران و گزارشگران برگزیده مسابقه پول ، ارز و رسانه در حوزه بانک تقدیر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و ششمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با تقدیر از سه چهره ماندگار در حوزه بانکی ، خبرنگاران و گزارشگران برگزیده مسابقه پول ، ارز و رسانه در حوزه بانک تقدیر کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه پولی و بانکی، در این مراسم با حضور ولی اله سیف رییس‌کل بانک مرکزی، علی دیواندری رییس پژوهشگاه پولی و بانکی، سید حمید پورمحمدی معاون برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه رسانه برگزار شد.

عزیز فراشی، عباس میلانی و سید علی میلانی نصیری نیز به عنوان سه چهره ماندگار نظام بانکی در این مراسم معرفی شدند.

در مسابقه پول ، ارز و رسانه در بخش خبر برتر مینا ساعتچی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)‌ موردتقدیر قرارگرفت.

در بخش گزارش برتر نفر اول فاطمه محمدی از خبرگزاری مهر و سعید خوشبخت و هادی قریب (مشترکا ) از خبرآنلاین به‌عنوان نفرات دوم مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در بخش گفت‌وگوی برتر سمیه فتحی از هفته‌نامه تجارت فردا برگزیده شد. رضوان باصفا از گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما و رضا داداشی از رادیو نیز به‌عنوان برتر حوزه سیما و صدا معرفی شدند.

خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، ‌ایلنا و روزنامه های جهان صنعت و تعادل نیز به عنوان رسانه های برتر نظام بانکی در این مراسم موردتقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد