درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 06:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23295صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 - 02:16
پیام مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
بی شک اولین مبدعان نظریات نوین در حوزه ارتباطات و خالقان روابط عمومی در سازمان ها با نگریستن به وضعیت پیچیده و غامض ارتباطات انسانی در دهه های اخیر که محصول رشد و گسترش غیرقابل تصور ابزارهای ارتباطی است به شگفت در می آمدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بی شک اولین مبدعان نظریات نوین در حوزه ارتباطات و خالقان روابط عمومی در سازمان ها با نگریستن به وضعیت پیچیده و غامض ارتباطات انسانی در دهه های اخیر که محصول رشد و گسترش غیرقابل تصور ابزارهای ارتباطی است به شگفت در می آمدند. حال مقولاتی نظیر دهکده جهانی امری قدیمی به شمار می آید. با ابزارهای نوین ارتباطی گویا انسان ها همگی در یک خانه گرد هم آمده اند.

در چنین فضای گسترده ای است که فعالیت کارشناسان حوزه ارتباطات و روابط عمومی حقیقتاً به هنر می ماند؛ حرکت در میان امواج متلاطم اطلاعاتی که در میان رسانه های بی شمار و متنوع در گردش است و در عین حال، اثربخشی و حتی مهار این رود خروشان.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به نخبگان، اساتید، کارشناسان و سایر فعالان ارجمند در این حوزه ها تبریک عرض نموده، پیشرفت و اعتلای هرچه بیش تر ایران اسلامی را در سایه مساعی ارزشمند ایشان آرزومندم.

علیرضا حیدرآبادی پور
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بانک سرمایه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد