درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23180صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 24 اردیبهشت 1395 - 00:32
راه‌اندازی صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر به طور رسمی راه‌اندازی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر به طور رسمی راه‌اندازی شد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز ارتباطات و
روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع)، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک شهر بعد از یک هفته فعالیت آزمایشی، به طور رسمی آغاز به کار کرد.


صفحه اینستاگرام بانک شهر، مجموعه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های بانک شهر را به خود اختصاص داده است که به دلیل همزمانی فعالیت این صفحه با ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب، مجموعه‌ای از این خدمات بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه، در این رسانه اجتماعی به تصویر کشیده شده است.


همچنین در کانال تلگرام بانک نیز، مجموعه اخبار و رویدادهای بانک شهر به صورت لحظه‌ای در اختیار همکاران قرار می‌گیرد.


بر این اساس، همکاران می‌توانند با پیوستن به کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک شهر به نشانی @shahrbankofficial ، به این مجموعه بپیوندند.


به این منظور تمامی علاقمندان می‌توانند پس از نصب این نرم‌افزارها روی تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود در بخش جستجوی این نرم‌افزارها به تایپ کردن نشانی بالا نسبت به پیوستن به صفحات رسمی بانک شهر در این شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.


لازم به توضیح است که در فرصت‌های بعدی پیرامون چگونگی مشارکت و تعامل دوسویه همکاران در این رسانه‌های اجتماعی و 24ساعته تشریح خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد