درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22533صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 فروردین 1395 - 23:52
برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی باهدف تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت‌های این بانک در حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی باهدف تبیین و تشریح برنامه ها و اولویت‌های این بانک در حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
 

به گزارش "شارا" به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،در این هم اندیشی که مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت، رییس و معاونان این اداره کل و همچنین کارشناسان روابط عمومی این بانک از سراسر کشور حضور داشتند، شریفات گفت: تغییر تدریجی، دائمی و فراگیر از ویژگی های دنیای امروز است که گریزی از آن نیست.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در ارتباطات ونقش شبکه های اجتماعی و مجازی در این زمینه افزود: انتظار می‌رود کارکنان حوزه روابط عمومی برای بهره گیری از این فرصت تلاش خود را به کار گیرند.

مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی با تاکید بر نقش برنامه ریزی در دسترسی به اهداف سازمانی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت های به وجود آمده در دوران جدید این بانک فضای مناسبی برای بروز و ظهور توانمندی های کارکنان فراهم شده است.


وی با بیان اینکه در این دوران نیازمند نگرشی جدید به جایگاه کارشناسان با هدف ارتقای سازمان هستیم، یادآور شد: کارشناسان بانک به ویژه فعالان حوزه روابط عمومی باید از این فرصت ها برای ارتقای جایگاه اجتماعی بانک استفاده کنند.


بر اساس این گزارش، بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های روابط عمومی و راهکار های ارتقای جایگاه آن و بیان دیدگاه و نظرات کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی در استان ها از دیگر برنامه های این هم اندیشی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد