درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22531صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 27 فروردین 1395 - 21:57
دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
روابط عمومی یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود، نتایج آن در برندسازی کاملاً مشهود و ماندگارخواهد بود به همین منظور کتابچه «اصول روابط عمومی موفق» توسط آژانس رسانه «اخبار رسمی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود، نتایج آن در برندسازی کاملاً مشهود و ماندگارخواهد بود به همین منظور کتابچه «اصول روابط عمومی موفق» توسط آژانس رسانه «اخبار رسمی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته است.

هدف از تهیه و انتشار این کتاب، آموزش مهارت‌های اولیه برای ورود به عرصه روابط عمومی و بهره‌گیری از آن در راستای برندسازی سازمان است.
ایجاد اعتبار و اعتماد، برقراری ارتباط سازنده و تعاملی با مخاطبان و در نهایت تبدیل مخاطبان به مشترکان، از جمله امتیازات و دستاوردهای بازاریابی محتوا و روابط عمومی محسوب می‌شود.


«اخبار رسمی» به عنوان اولین سامانه توزیع محتوا در ایران این امکان را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند محتوای تولیدی خود را در قالب خبر رسمی به دست رسانه‌های داخلی وبین‌المللی برسانند.


سامانه «اخبار رسمی» با تخصیص دفتر روابط عمومی برای هریک از مشترکان، این امکان را برای آنها فراهم می‌‎کند تا بتوانند گامی جدید در عرصه روابط عمومی آنلاین بردارند.


این امکان فراهم شده است تا شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند تمامی مراحل حضور رسانه‌ای از ایده‌یابی محتوا، نگارش خبر رسمی، توزیع خبر در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تا مانیتورینگ لحظه‌ای تمامی رسانه‌های آنلاین و حتی رسانه‌های اجتماعی را توسط سامانه اخبار رسمی برنامه‌ریزی و اجرا کنند.


در حوزه مباحث مربوط به بهینه‌سازی محتوا و مطابقت با استانداردهای سئو، اخبار رسمی این امکان را فراهم کرده است تا با انتشار رایگان اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها در پایگاه خبری اخبار رسمی، اخبار در گوگل‌نیوز نیز منتشرشده و گامی موثر در عرصه سئو و رنک الکسا برای مشترکان برداشته شود.



دریافت کتاب الکترونیکی «اصول روابط عمومی موفق»

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
امیر حسین خاکپور
| 1399/4/5 - 01:49 |     0     0     |
ممنون بابت خدماتتون

مسلم رضایی نژاد
| 1403/1/23 - 22:31 |     0     0     |
عالی

مسلم رضایی نژاد
| 1403/1/23 - 22:32 |     0     0     |
عالی بوه ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد