درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21432صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 19 بهمن 1394 - 21:02
روابط عمومی بیمه "ما" نشان ویژه گرفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت سهامی بیمه "ما" در دومین اجلاس توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی مفتخر به دریافت نشان ویژه مدیریت روابط عمومی درتوسعه واطلاع رسانی.،لوح تقدیرو دواستانداردبین المللی شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت سهامی بیمه "ما" در دومین اجلاس توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی مفتخر به دریافت نشان ویژه مدیریت روابط عمومی درتوسعه واطلاع رسانی.،لوح تقدیرو دواستانداردبین المللی شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، در دومین اجلاس یک‌ روزه مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی که با رویکرد ارتقای نقش تعاون و بخش خصوصی توسط اتاق تعاون ایران با حضور مسئولان بلندمرتبه وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی برگزار شد، بیمه "ما" توانست نشان ویژه مدیریت روابط عمومی در توسعه و اطلاع رسانی، استاندارد و جایزه بین ‏المللی (FCE- INSURANCE)انتخاب نخست مشتریان در خدمات ساختمان، استاندارد و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر و لوح تقدیر اینهمایشرا از آن خود کند.


بر اساس این گزارش در این اجلاس امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" به بیان نکاتی مهم در خصوص نقش بیمه در اقتصاد، صنعت و تولید کشور پرداخت.


وی گفت:شرکت بیمه "ما" در سال 1390 تاسیس شده است و این شرکت هم اکنون بیش از 37 شعبه و باجه در سراسر کشور دارد و پس از 4 سال فعالیت توانسته است رتبه اول توانگری، بالاترین DPS درمیانشرکت‌هایبیمهوبالاتریننرخسودبیمه‌هایعمروسرمایهگذاری راکسبکند. همچنینامسالبا 104 رتبهارتقادرمیانفهرستصدشرکتبرترقرارگرفته ایم.


قربانی در ادامه اضافه کرد: بیمه نقشی اساسی در توسعه فعالیت‌های اقتصادی دارد. یکی از بیمه‌نامه‌هایی که در بیمه "ما" ارائه می شود و متاسفانه تا کنون کمترمورد توجه سازندگان ساختمان و ابنیه قرار گرفته است،بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان است که کلیه عیوب ساختمان را پس از اخذ پایان کار به مدت 10 سال تحت پوشش قرار می دهد.


معاون توسعه شبکه فروش و بازار بیمه "ما" در پایان با اشاره به آنکه ایجاد پوشش‌های بیمه‌ای برای فعالیت‌های حوزه ساختمان و حمل و نقل از ضروریات است تاکید کرد: بیمه نامه مهندسی ماشین آلات پیمانکاران، بیمه نامه متصدیان حمل و نقل و بیمه‌نامه باربری از دیگر بیمه‌نامه هایی است که تمامی فعالان عرصه حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی به آن نیازمندند. و توصیه می کنیم هیچ یک از دست اندرکاران حوزه اقتصاد، صنعت و تولید بدون اخذ بیمه نامه های مورد نیاز فعالیت‌های خود را آغاز نکنند.


گفتنی است ایجاد فرصت هم اندیشی و تبادل دستاوردهای اجرایی در حوزه حمل و نقل، راه و صنایع وابسته، بررسی فرصت های پسا تحریم در صنعت حمل و نقل، راه، شهرسازی و ساختمان از دیگر محورها و اهداف این اجلاس بود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد