درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20142صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 17 آذر 1394 - 04:39
بانک شهر پیشتاز در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در نظام بانکی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در این بانک اظهار کرد: استقرار این سیستم در بانک‌شهر در راستای توجه به منابع انسانی و افزایش کیفیت در خدمات رسانی این بانک صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در این بانک اظهار کرد: استقرار این سیستم در بانک‌شهر در راستای توجه به منابع انسانی و افزایش کیفیت در خدمات رسانی این بانک صورت گرفته است.

به گزارش  به
روابط عمومی فائو، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک به‌ عنوان بانکی پیشرو و حامی سلامت، نخستین بانکی است که به استقرار نظام سلامت و ایمنی به ‌منظور توسعه پایدار HSE(نظام مدیریت فراگیر سلامت، ایمنی و محیط زیست) درنظام بانکی اقدام کرده‌است.


وی با اشاره به ویژگی‌های این سیستم افزود: فلسفهHSE و محیط‌زیست و کرامت انسانی، از طریق نگاهی سیستماتیک و مرتبط با عوامل مختلف سلامت، ایمنی و زیست‌محیطی نه تنها در زندگی کارکنان و تمامی مشتریان، بلکه در رشد و توسعه همه‌جانبه کشور، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.


مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بر این باوریم با نیازسنجی و به‌کارگیری برنامه‌های کاربردی بهداشتی و ایجاد انگیزه لازم جهت پیروی از روش‌های اجرایی در این نظام، در آینده نه‌چندان دور شاهد ارتقاء سطح سلامت کارکنان، حذف ریسک فاکتورهای بهداشتی، ایمنی، محیط‌زیستی، تطابق بهینه شرایط کار با کارکنان، افزایش کیفیت خدمات و در نتیجه ارتقاء رضایت روزافزون مشتریان و در نهایت تسهیل دستیابی به اهداف عالی بانک شهر خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد