درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20064صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 13 آذر 1394 - 02:52
خدمات‌رسانی گستره بانک شهر به زائران حسینی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی با تمام توان اقدام کرده است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک شهر در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی با تمام توان اقدام کرده است.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک شهر، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، بانک شهر با تمام توان در راستای تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران اقدام کرده است‌.
بر این اساس، همزمان با عزیمت زائران به مناسبت اربعین حسینی و در جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی، دو دستگاه باجه سیار در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان در محل پایانه‌های موردنظر مستقر شده است.


همچنین با نصب دستگاه‌های ATM و POS بانک شهر در برخی هتل‌ها و مراکز فروش کربلا ، امکان ارائه خدمات ارزی برای زائران فراهم شده است که شامل ۵دستگاه خودپرداز(ATM) و تعدادی دستگاه کارتخوان(POS) است تا به این ترتیب زائران بتوانند در خارج از مرز ایران، دینار عراق را دریافت کنند.


همچنین یک پیشخوان شهرنت نیز با قابلیت ارائه خدمات متنوع و مدرن بانکی به صورت ۲۴ساعته و در تمام ایام هفته، در مرز مهران در نظر گرفته شده است که به این ترتیب خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه، دستگاه خوددریافت و خودپرداز، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت به شهروندان ارائه می‌شود و همچنین امکان ارتباط با شعبه مجازی بانک نیز فراهم است.


بر این اساس، همزمان با فرارسیدن این ایام، کتابچه زیارتی “حریم پاک” نیز شامل ۴فصل با موضوعات “اهمیت زیارت امام حسین(ع)” ، “آثار و برکات زیارت امام حسین(ع)” ، “آداب زیارت” و “منزلت امام حسین(ع) از زبان اهل بیت”، به تعداد ۵۰هزار نسخه در محل استقرار دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در مسیر کربلا در سه نقطه استان ایلام – پایانه مرزی مهران، استان خوزستان- پایانه مرزی شلمچه و استان خوزستان- پایانه مرزی چذابه، در میان زائران توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد