درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19560صفحه نخست » شنبه، 23 آبان 1394 - 23:36
جشنواره تخصصی رسانه ای «نقد صنعت بانکداری» برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست نقد صنعت بانکداری با حضور حسین عبده تبریزی و مجید رضائیان در ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست نقد صنعت بانکداری با حضور حسین عبده تبریزی و مجید رضائیان در ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش شارا از شفقنا، این نشست برای اطلاع اهالی رسانه از برگزاری نخستین جشنواره تخصصی «نقد حوزه نظام بانکی – با محوریت بانک اقتصاد نوین» تشکیل شد.

جشنواره تخصصی رسانه ای «نقد حوزه نظام بانکی» برای اولین بار در کشور و با هدف افزایش و تعمیق تعاملات بین بانک و اصحاب رسانه در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. در نشستی که برای این منظور شکل گرفته بود حسین عبده تبریزی مشاور وزیر مسکن و شهرسازی گفت: جامعه رسانه ای باید در زمینه های بانکی به برخی مسائل پرداخته و دلایل آنها را برای افکار عمومی روشن کند، مسائلی مانند نرخ های جاری بانک ها از جمله این موارد است که رسانه باید در این زمینه به روشنگری بپردازد که چرا این نرخ ها باید وجود داشته باشد اما متأسفانه رسانه ها چه داخلی و چه حتی رسانه های خارجی فارسی زبان وقتی به اقتصاد می رسند پای‌شان می لنگد. هدف از برگزاری این جشنواره این است که صنعت بانکداری به نقد کشیده شود، چیزی که در کشور ما کمتر اتفاق می افتد.

مجید رضائیان مدرس روزنامه نگاری و ارتباطات که دیگر میهمان این نشست بود گفت: تاکنون جشنواره های تخصصی نداشته ایم که در موضوع و فرم های خاص روزنامه نگاری باشند. این جشنواره اولین جشنواره موضوعی و فرمی است که فقط در زمینه مقاله و نقد رسانه ای برگزار می شود.

رضائیان در ادامه افزود: باید منظور خود را از نقد مشخص کنیم و از نظر محتوایی و فرمی در مورد نقد بحث کنیم. نقد باید دو پایه داشته باشد، وجه یا پایه اول اینکه منتقد باید اساساً متخصص و کارشناس باشد و وجه دوم اینکه نقد اصولاً با چالش و تعامل داخلی بین موافق و مخالف معنا پیدا می کند. معیار های ما برای نقد این است که نقد باید سوژه محور باشد که سوژه را هم بر سه نوع طبقه بندی کرده ایم، سوژه های درگیر یعنی سوژه هایی که مساله افکار عمومی است، سوژه های ساختاری که موضوع کلی را مطرح می کند و سوژه های عمقی که همان سوژه های ساختاری هستند با عمق بیشتر. بنابراین روزنامه نگاران نقدهای خود را در حوزه بانکی می توانند در این سه دسته برای جشنواره ارسال کنند.

رضائیان سپس به محورهای جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره محورهایی چون نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی کشور، نقش نظام بانکی در بازار سرمایه، نقش نظام بانکی در حوزه های فرهنگی و ایفای مسوولیت های اجتماعی و موضوعاتی دیگر مد نظر قرار گرفته است که مقالات و نقدهای دریافت شده از نظر بعد ژورنالیستی توسط افرادی همچون دکتر نمک دوست، دکتر شکرخواه، دکتر فرقانی و چند تن دیگر در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات داوری می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد