درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 13:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19465صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 20 آبان 1394 - 03:37
بانک ملی: آغاز نظارت بانک بر کنترل نرخ­ های سود
مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: از اول آذر ماه اقدامات خود نظارتی سیستم بانکی جهت کنترل نرخ­های مصوب سود آغاز خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانک­ها در ارتباط با خبرهای منتشره در مورد کاهش نرخ سود سپرده­ها به 18 درصد اعلام کرد. آنچه که در جلسه هماهنگی مدیران بانک­های دولتی و خصوصی نهایی شده است؛ انجام اقدامات ضروری در راستای سیاست­های دولت برای کاهش تورم و خروج از رکود است. وی افزود بحث کاهش نرخ سود سپرده­ها به آن نحوی که اعلام شده است نیست. دکتر همتی تأکید کرد با توجه به اینکه سقف تعیین شده برای نرخ سپرده­های یک­ساله توسط شورای پول و اعتبار 20درصد می­باشد برخی از مدیران این نظر را داشتند که با توجه به سطح نرخ تورم ضروری است برای متناسب کردن نرخ سود سپرده­ها با نرخ تورم موجود نرخ سپرده­ها به 18 و یا حتی به 17 درصد کاهش یابد تا بانک­ها قادر باشند نرخ­های تسهیلات اعلام شده را رعایت و نسبت به کاهش تدریجی آن اقدام کنند. اما برخی دیگر از مدیران با اشاره به عدم رعایت نرخ­های 20درصدی توسط برخی از بانک­ها و خصوصاً مؤسسات غیر بانکی بدون مجوز بر این نظر بودند که بهتر است ابتدا بر اجرای دقیق
نرخ­های اعلام شده تأکید بیشتری شود تا زمینه کاهش بعدی نرخ فراهم شود.

مدیر عامل بانک ملی تأکید کرد نهایتاً در شورای مدیران تفاهم شد از اول آذر ماه کمیته نظارتی شورای هماهنگی بانک­های دولتی و کانون بانک­های خصوصی بطور جدی در کنار بانک مرکزی بر رعایت نرخ­ها نظارت داشته و موارد تخلف را در جلسات مطرح و به بانک مرکزی گزارش دهند.

وی افزود: با توجه به کاهش تدریجی نرخ سود بین بانکی بانک مرکزی و از آنجا که بانک­ها در این جلسه تفاهم کردند مبادله وجوه بین خودشان را با نرخ حداکثر 24 درصد راه­اندازی نمایند لذا توافق شد که از اول آذر ماه نرخ­های مصوب شورای پول و اعتبار در همه بانک­ها بطور جدی و بدون هیچگونه بهانه­ای رعایت شود تا با رصد بازار پول مقدمه حرکت به سمت نرخ­های متناسب با تورم یعنی حدود 18 درصد آن هم با هماهنگی قبلی با بانک مرکزی فراهم شود.

دکتر همتی تأکید کرد تمام تلاش مدیران بانک­ها این است که بتوانند به عنوان بازوی توانمند نظام اقتصادی کشور در خدمت اهداف دولت برای کاهش تورم وایجاد رونق وپیشرفت اقتصادی باشند. لذا کاهش تدریجی نرخ سود تسهیلات در کنار رعایت حقوق سپرده­ گذاران و سایر ذینفعان همواره مد نظر مدیران بانک­های دولتی و خصوصی است و قطعاً بدون هماهنگی با بانک­ مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدامی در مورد تغییر نرخ­ها انجام نخواهد شد.

 

منبع: عصر ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد