درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 01:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18926صفحه نخست » دوشنبه، 13 مهر 1394 - 21:44
پورزرندی خبر داد:
روند صعودی توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، از روند صعودی فعالیت‌های بانک شهر در این حوزه خبر داد.
  

روند صعودی توسعه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر حسین محمدپورزرندی با تاکید بر توسعه پیشخوان‌های شهرنت گفت: این پیشخوان‌ها و توسعه آن به جای توسعه شعب فیزیکی از اقدامات مهم بانک شهر است که با جدیت دنبال می‌شود و با راه‌اندازی پیشخوان‌ها و ارائه خدمات به شهروندان، عملاً شعار شهر تعطیل نیست این بانک محقق شده است.
وی معرفی دستگاه‌های خودبانک(VTM) برای نخستین بار از سوی بانک شهر را از تحولات مهم در سیستم بانکداری کشور دانست و افزود: ارائه شش خدمت مهم بانکی از طریق این دستگاه به صورت ۲۴ساعته از اقداماتی است که هم اکنون تنها در برخی کشورهای اروپایی و پیشرفته وجود دارد.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به پیشخوان‌ها و از طریق دستگاه‌های خودبانک، این امکان را دارند تا با کارمند بانک در شعبه مجازی ارتباط برقرار کرده و همه امور بانکی خود را به این ترتیب انجام دهند.
پورزرندی همچنین خاطرنشان کرد: امروز بانک شهر این آمادگی را دارد تا خدمات مربوط به حوزه مدیریت شهری را نیز در پیشخوان‌های شهرنت انجام دهد.
وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۴۰پیشخوان‌ در سطح کشور فعال بود که تعداد آن در سال‌ جاری به ۲۵۰پیشخوان افزایش خواهد یافت.
به گفته پورزرندی، راه‌اندازی کارت‌های شهروندی و امکان استفاده آن در شبکه مترو و اتوبوس از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته از سوی بانک شهر در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک بوده است.
مدیرعامل بانک شهر همچنین از آمادگی این بانک در حوزه خدمات‌ ارزی و صرافی در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در این زمینه انجام شده و با صدور مجوز بانک مرکزی، امکان مبادلات ارزی در پیشخوان‌های شهرنت نیز فراهم خواهد شد.

 

منبع: مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد