درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18280صفحه نخست » جمعه، 30 مرداد 1394 - 01:53
بانک سپه اعتماد مردم به خود را مرهون تلاش های صادقانه رسانه ها می داند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاش های صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاش ها می داند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه با بیان اینکه نباید تنها یک روز را بنام خبرنگار دانست بلکه همه ایام سال متعلق به مجاهدت و تلاش خبرنگاران است گفت: بانک سپه بزرگترین سرمایه خود که اعتماد مردم است را مرهون تلاش های صادقانه و مجاهدت فعالان رسانه ای در انعکاس درست و واقعی این تلاش ها می داند.

 

سید علی جلالی نظری در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: هرچند با تأخیر اما روز خبرنگار که به پاس رشادتها و مجاهدت همسنگران شهیدی همچون صارمی نامگذاری شده را به همه فعالان عرصه رسانه ای کشور تبریک می گوییم.

 

وی خطاب به خبرنگاران گفت: بدون شک نقش و جایگاه شما به عنوان پیامبران آگاهی بخش جامعه بر هیچ انسان فرهیخته و منصفی پوشیده نیست.

 

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه و مشاور مدیرعامل بانک افزود: تلاش شما در آگاهی بخشی و مهمتر از آن ممارست و مراقبت تان در اطلاع رسانی صحیح و به دور از حب و بغض به واقع مجاهدتی است ستودنی. مجاهدتی که با هیچ معیار و ملاک مادی و غیرمادی قابل قیاس نیست.

 

وی با ارج نهادن به این تلاش ها گفت: همچون گذشته خود رادر کنار شما می دانیم و با تأکید بر تداوم همکاریهای دوسویه به این همکاری افتخار می کنیم.

 

مشاور مدیرعامل گفت: امیدوار به ادامه هرچه بهتر و بیشتر این همکاری هستیم و خود را برای انجام وظیفه در این خصوص آماده کرده ایم.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد