درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 07:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17514صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 10 تیر 1394 - 23:03
رشد ٤٩درصدی تعداد تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران
​شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ٤٩ درصد رشد را نشان می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ٤٩ درصد رشد را نشان می‌دهد.


به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که تعداد تراکنش های پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک در اردیبهشت ماه ٤٩ درصد رشد نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال٩٣ را نشان می دهند.


همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١٥ درصدی تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.


گفتنی است این بانک با ٤٢٣ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٦درصدی، تعداد ٤٢٤هزار و ٢٦٠ دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣٩میلیون تراکنش در ماه و صدور حدود ٤٦ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد