درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16944صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 3 خرداد 1394 - 06:08
مدیرعامل بانک تجارت: بانکداری شرکتی را توسعه می‌دهیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که 29 اردیبهشت همزمان با سالگرد ورود بانک تجارت به بازار بورس برگزار شد، مقدم ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی صنعتگران و صاحبان کسب و کار در استان آذربایجانشرقی با بانک تجارت، بر اهتمام این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.
 
 مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به تلاش‌های این بانک برای رفع تحریم‌ها و نیز صدور رای دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به نفع بانک تجارت اشاره و ابراز امیدواری کرد : با ایجاد شرایط لازم شاهد جهش بزرگی در ارائه خدمات بانکها به مشتریان و توسعه اقتصادی کشور باشیم.وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"، افزود: شرایط فعالیت نظام بانکی در کشور طی سال‌های اخیر تحت تاثیر تحریم‌ها با دشواری‌هایی همراه بوده است، اما این امیدواری وجود دارد که با گشایش در عرصه تحریم‌ها و روابط بین‌المللی کشور، از این دشواری‌ها کاسته شود.
 
 مقدم با اشاره به مزایای ایجاد بانکداری شرکتی، این روش بانکداری را سرفصل نوینی در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان بزرگ بانک تجارت معرفی کرد و افزود: مصمم هستیم تا برای هر گروه از مشتریان بانک، خدمات متناسب با نیازها و انتظارات ارائه کنیم.در ادامه این دیدار تعدادی از مشتریان بانک تجارت به طرح دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و درباره موضوعات مهمی همچون خدمات ارزی، تامین سرمایه در گردش، اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، افزایش سقف اعتبارات استانی و ... به تبادل نظر پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد