درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 03:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16891صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 - 22:10
بانک شهر برنده تندیس زرین برترین مدیر روابط‌عمومی
با کسب بیشترین آرای در اجلاس متخصصین باینکس(Bainex)، تندیس زرین برترین مدیر روابط عمومی در سیستم بانکی، بورس و بیمه به پاس تلاشهای مستمر به بانک شهر اعطاء شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک، بیمه، بورس و شرکتهای تاثیرگذار در اقتصاد کشور که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین "موثرترین مدیریت روابط عمومی و ارتباطات" به دکتر فرشاد فخیمی، مدیر امور ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، اختصاص یافت.

این اجلاس با حضور تنی چند از مدیران ارشد بانک ها، بیمه های خصوصی و دولتی، مدیران صنایع و کارخانجات از جمله سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و در آستانه روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

بر این اساس، بانک شهر به دلیل خلاقیت و ابتکار، ایجاد توسعه و رشد درون سازمانی و برون سازمانی در بخشهای تخصصی همچون ارائه خدمات نوین در قالب طرح های کاربردی، حضور فعال و تاثیرگذار در بازار بورس و سرمایه، جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات تخصصی و ارائه میزان تسهیلات و حمایتهای مالی و اعتباری و همچنین با توجه به مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی در سطح کشور و افزایش جذب سرمایه و گردشهای مالی، به عنوان کاندیدای دریافت این جایزه در نظر گرفته شد.

همچنین با توجه به تلاش های صورت گرفته در توسعه و رشد شعب و نحوه دسترسی مشتریان، توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی در سال۹۳ و تحقق بانک پیشرو و مبتکر در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، در دو بخش دریافت "نشان و استاندارد بین المللی کیفیت و اعتبار در خدمات بانکداری" از سوی کشور آلمان و همچنین "موثرترین مدیریت روابط عمومی و ارتباطات مبتنی بر تلاش های مستمر"، مطرح و نشان زرین دریافت کرد.

منبع: نیوز بانک

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد