درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 15:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16635صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 08:18
عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی، کشور را در مسیر توسعه قرار می دهد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت و گو با "شارا": - عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "شارا" با تاکید بر اینکه آفت بزرگ روابط عمومی ها گرفتار شدن آنها به اغراق و بزرگنمایی است، گفت: عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی از سوی روابط عمومی سازمان ها و ارگان های مختلف، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "شارا" با تاکید بر اینکه آفت بزرگ روابط عمومی ها گرفتار شدن آنها به اغراق و بزرگنمایی است، گفت: عمل به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی از سوی روابط عمومی سازمان ها و ارگان های مختلف، کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می دهد.


حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه روابط عمومی کشور که در سالن دایمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برپا شد، افزود: آفت بزرگ روابط عمومی ها این است که به اغراق گویی وغلو نسبت به اقدامات سازمان های تحت پوشش خود بپردازند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید موضوعات و مباحث غیرحقیقی را در خصوص سازمان ها مطرح کند، تصریح کرد: اولویت و رسالت اصلی روابط عمومی اطلاع رسانی و آگاه بخشی نسبت به اقدامات مجموعه های مختلف است.


عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید با اطلاع رسانی دقیق و صحیح در مسیر تنویر افکار عمومی حرکت کنند، بیان داشت: اطلاع رسانی مناسب ضمن آنکه مردم را در جریان اقدامات و عملکرد سازمان ها قرار می دهد، آنان را به آینده خوش بین تر از گذشته می کند.


وی در ادامه به منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی اشاره کرد و گفت: التزام به قانون، خدمت به مردم، حرفه گرایی و صداقت از جمله شاخصه های این منشور به شمار می آید و مطمئنا عمل به بخش های این منشور منجر به توسعه و قرار گرفتن روابط عمومی ها در مسیر واقعی شان می شود.


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت اخلاق و مسوولیت اجتماعی از سوی روابط عمومی ها منجر به افزایش مشروعیت اقدامات سازمان ها و نهادها و بهبود مزیت های کاری و موفقیت هرچه بیشتر ارگان ها و سازمان ها می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد