درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 06:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تکنیک شش کلاه تفکر
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  ارتباطات شرکتی
  گناه جهـــل من
  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16380صفحه نخست » دوشنبه، 31 فروردین 1394 - 02:59
دانلود کتاب زمان، مکان، جهان واقعی و جهان مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توضیحات: این کتاب سعی کرده تا برخی از مواردی که در فیزیک جدید مورد بحث است را به زبان ساده و برای کسانی که دیپلم دبیرستان را به پایان رسانیده اند، توضیح داده، گاهی تنها با طرح برخی از مسائل، ذهن خواننده را به تکاپو وادارد.
  

 نام کتاب : زمان، مکان، جهان واقعی و جهان مجازی
 نویسنده : شیرزاد کلهری
 تعداد صفحه : 103
 حجم فایل : 1,840 کیلوبایت
 لینک دانلود مستقیم کتاب
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توضیحات: این کتاب سعی کرده تا برخی از مواردی که در فیزیک جدید مورد بحث است را به زبان ساده و برای کسانی که دیپلم دبیرستان را به پایان رسانیده اند، توضیح داده، گاهی تنها با طرح برخی از مسائل، ذهن خواننده را به تکاپو وادارد. در این کتاب به فلسفه هم تا حدی که ذهن خواننده را اذیت نکند، پرداخته شده است. بخش فلسفی آن به پرسشهای بنیادی فلسفه پرداخته است. فرق فیزیک و متافیزیک در هر کجا که لازم دیده شده، و بالاخص از زاویه ی فیزیکی بررسی شده است. فلسفه بزعم برخی از دانشمندان جزو رشته های علمی محسوب نمیشود. ولی بیشترین تحریک برای فیزیکدانها از جانب فلسفه صورت میگیرد. بدان جهت کتابهای فیزیک و فلسفه و یا فلسفه برای فیزیکدانها و فیزیک برای فیلسوفان حسابی بازار کتاب را پر کرده است. اما فلسفه هم بی در و پیکر نیست. آنهم برای خود قوانینی دارد و از اصول خاصی پیروی میکند. بدان جهت هر کس هرچی گفت فلسفه محسوب نمیشود. برخی از اجزائی که یک فیلسوف بایستی بداند و دقیقا مرزها را برای خود روشن کند، مانند: علت و معلول، وجوب و حدوث، خاص و عام، جزء و کل، قیاس و استقراء و … هنوز هم بسیار مهم هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد