درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16280صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 21 فروردین 1394 - 23:39
بانک ملی ایران، توریست کارت ملی را رونمایی کرد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور سیدولی‌اله فاطمی اردکانی و غلامرضا پناهی اعضای هیأت مدیره این بانک ، رحمانی موحد معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و افشار معاون تسهیلات شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره ) از توریست کارت ملی رونمایی شد.
  


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور سیدولی‌اله فاطمی اردکانی و غلامرضا پناهی اعضای هیأت مدیره این بانک ، رحمانی موحد معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و افشار معاون تسهیلات شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره ) از توریست کارت ملی رونمایی شد.

بنابر این گزارش در ابتدای این مراسم، عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران اظهار داشت: جذب توریست به توسعه صادرات و رشد اقتصادی کمک می‌کند و در این راستا لازم است شرایطی فراهم شود تا خدمات مالی و بانکی توریستی تسهیل شود.


غلامرضا پناهی ادامه داد: با وجود محدودیت‌ها، بانک ملی ایران تلاش کرد در تحریم‌ها، ارائه خدمات ارزی را با جدیت دنبال کند.


وی با اشاره به راه‌اندازی سیستم توریست‌کارت‌ملی بیان داشت: تلاش کردیم با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری گامی برداشته و توریست‌کارت ‌ملی را رونمایی کنیم.


عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: گردشگران خارجی می‌توانند با فروش ارز تا سقف ۵ هزار دلار، ریال به شرکت صرافی در قالب توریست‌کارت ملی دریافت کنند و برای خریدهای خود در داخل کشور از توریست‌کارت ملی استفاده کنند.


پناهی ادامه داد: اگر پس از پایان خرید توریست‌و هنگام برگشت آنها به کشورشان مبلغی از این کارت باقی ماند، گردشگران می‌توانند آن را در قالب ارز بازپس گیرند.


بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: خدمات بانکی مطلوب، یک گردشگر را از نظر مالی و فعل و انفعالات بانکی راضی نگه می‌دارد.


رحمانی موحد افزود: از سال‌های گذشته در بحث خدمات بانکی، کمبودی در بخش توریست‌کارت وجود داشت که بانک ملی ایران پیشگام شد و نسبت به راه‌اندازی این کارت اقدام کرد.
وی گفت: در ماه‌های آینده حوزه صدور و عرضه توریست‌کارت ملی گسترده‌تر خواهد شد.


توریست کارت ملی برای اولین بار در کشور توسط بانک ملی ایران و حداکثر تا مبلغ معادل ۵ هزار دلار صادر می‌شود و دارای ویژگی‌هایی نظیر امکان استفاده در تمامی پایانه‌های فروش بانکی، امکان دریافت وجه نقد در خودپردازهای بانک ملی ایران، قابلیت استفاده از سرویس خرید اینترنتی، تغییر رمز و انتقال وجه از توریست کارت ملی و … می‌باشد.

گفتنی است که توریست کارت ملی، کارت ریالی است که در قبال ارز ورودی گردشگران با اعتبار زمانی مشخص صادر و قابلیت استفاده در شبکه بانکی کشور را خواهد داشت



 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد