درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15827صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 4 اسفند 1393 - 01:18
بانک ملی برندگان جشنواره «بانک و خاطره » را اعلام کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عصر دیروز بانک ملی ایران میزبان بالغ بر ۶۰۰ نفر از اعضای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، مدیران و دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عصر دیروز بانک ملی ایران میزبان بالغ بر ۶۰۰ نفر از اعضای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، مدیران و دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

به گزارش شارا از بانک ملی ایران، این جشن بزرگ که به منظور معرفی و اهدای جوایز برندگان جشنواره «بانک و خاطره» و با حضور رشیدارده رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، نخعی و کاظمی روسای اداره امور شعب شرق و جنوب تهران، نصیری و رفیعی، مدیر آموزش و پرورش شهر ری و شهرستان رباط کریم، باقری و فروتن معاون پژوهشی منطقه ۶ تهران و معاون آموزش پرورش منطقه ۱۸ تهران همچنین حجت الاسلام حق گو معاون پرورشی منطقه ۸ آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان بانک و آموزش و پرورش برگزار شد، جشنواره فوق شامل بخش‌های مختلف، شاد و سرگرم‌کننده برای اعضای این کانون و دیگر کودکان و نوجوانان بود.

حضور گروه رنگین کمان و عروسک محبوب «پنگول» و اجرای برنامه های شاد در این جشن و برنامه‌هایی نظیر مسابقه داخل سالن، قرعه‌کشی، سرود و اهدای بیش از ۲۵ سکه تمام بهار آزادی، نیم بهار آزادی، ربع بهار آزادی و سکه گرمی به برندگان جشنواره «بانک و خاطره» فضای جالب توجه برای کودکان و نوجوانان تهرانی به وجود آورده بود.

حبیب اله رشیدارده رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران در حاشیه این مراسم هدف از راه‌اندازی کانون جوانه‌های بانک ملی ایران را آشنایی کودکان و نوجوانان با بازار اقتصادی، آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان و بالا بردن انگیزه پس‌انداز برای قشر آینده ساز کشور و بهره‌مندی از این پس‌اندازها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش فرهنگ مدیریت اقتصاد و سرمایه توسط کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف کانون جوانه هاست بیان داشت: کودکان توسط سایت کانون جوانه ها با یادگیری فرهنگ استفاده موثر از پول به مدیریت وجوهی که در اختیار دارند و برنامه ریزی آن برای آینده می پردازند.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، از ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سایت کانون جوانه‌ها در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: جشنواره‌های علمی، فرهنگی و هنری کانون جوانه‌ها در هر فصل برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر قصه، شعر، سرود، بازی‌ها و موارد مشابه که در سایت کانون قرار دارد، مواردی نظیر عکاسی، فیلم کوتاه و کاریکاتور نیز به امکانات کانون اضافه می شود و در مسابقات آینده نیز از برترین‌ها در سالن های با وسعت ۳ تا ۵ هزار نفر تقدیر خواهد شد.

زین‌العابدین مشاور کانون جوانه‌های بانک ملی ایران در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضور پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها از تمامی کودکان و نوجوانانی که برای جشنواره «بانک و خاطره» خاطره‌ها‌ی زیبا و به یادماندنی نوشته بودند قدردانی کرد و بیان داشت: ۷۵ قطعه انواع سکه های طلا سهم کودکان و نوجوانان سایر استان هاست که به زودی برای برندگان ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: خاطرات برگزیده در سایت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران برای مطالعه دیگر کودکان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، موضوع اصلی مسابقه «بانک و خاطره» خاطره کودکان و نوجوانان از بانک بود و متقاضیان با عضویت در کانون جوانه‌های بانک فرصت داشتند در این مسابقه شرکت نمایند.

جوایز جشنواره در بخش ویژه (خاطره‌ من با ملی کارت آرزو)، ۱۰سکه تمام بهار آزادی برای ۵ نفر از دانش‌آموزان دبستانی و ۵ نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی و همچنین در سایر بخش‌ها ۳۰سکه نیم بهار آزادی برای ۱۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و ۱۵ نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی، ۳۰ سکه ربع بهار آزادی برای ۱۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و ۱۵ نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی و ۳۰سکه گرمی برای ۱۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و ۱۵ نفر از دانش‌آموزان دبیرستانی تضمین شده بود.

همچنین آثار ارسالی توسط گروه داوری متشکل از کارشناسان حوزه ادبیات کودک و نوجوان مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد