درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 05:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15361صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 1 بهمن 1393 - 04:25
روابط عمومی تعیین کننده میزان موفقیت سازمان ها است
انتظار می رود که ما برای به روز کردن مدیران و کارشناسان روابط عمومی خود برنامه ریزی کنیم و متاسفانه در کشور ما نگاه تخصصی و حرفه ای به این حوزه را کمتر داشتیم و افرادی که توانمندی ها و دانش و مهارت های لازم را ندارند، وارد این عرصه می شوند
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «معاون تحقیق و مشاور سازمان مدیریتی صنعتی در گفتگو با شارا اظهار داشت: «روابط عمومی در عصری که بر پایه ی ارتباطات در حال توسعه پیدا کردن است و فعالیت ها شکل می گیرند و نوآوری های فراوانی داریم و هر روز می توان گفت در عرصه ارتباطات یک حرکت و تجهیزات جدید شکل می گیرد و ارتباطات تعیین کننده میزان موفقیت شرکت ها است، طبیعتا نقش روابط عمومی ها خیلی پررنگ خواهد شد.»


مسعود همایونفر عنوان کرد: «برای اینکه روابط عمومی ها بتوانند آنچه که از آنها انتظار می رود را ایفا کنند، باید مرتب به روز و از آخرین پیشرفت ها مطلع باشند و روش های خود را بهبود دهند.

 

رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران افزود: انتظار می رود که ما برای به روز کردن مدیران و کارشناسان روابط عمومی خود برنامه ریزی کنیم و متاسفانه در کشور ما نگاه تخصصی و حرفه ای به این حوزه را کمتر داشتیم و افرادی که توانمندی ها و دانش و مهارت های لازم را ندارند، وارد این عرصه می شوند که ضرر و زیان هایی را به سازمان ها و دستگاه های دولتی و شرکت ها وارد می کنند. فکر می کنم لازم است تا در جهت به روزآوری و بهبود روش ها و استفاده از آخرین تکنیک ها و تکنولوژی های روز فعالیت کنند.»
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد