درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 02:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14973صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 9 دی 1393 - 10:36
بانک دی جایزه سلامت اداری دریافت کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی به عنوان بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی به عنوان بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی جایزه مدیریت سلامت اداری را دریافت کرد.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، بانک دی در بین 100 بنگاه اقتصادی، سازمان خدمات عمومی و بانک جایزه پیشروترین سازمان در حوزه سرمایه انسانی را به خود اختصاص داد.
 
 در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور نمایندگان بانک دی از جمله اکبری ـ رییس اداره امور رفاهی بانک ـ برگزار شد، تندیس و لوح جایزه سلامت اداری بانک دی را حق‌خواه ـ رییس اداره سازمان‌ها و بهبود روش‌ها ـ به نمایندگی دریافت کرد.
 
 برگزیدگان جایزه سلامت اداری،‌ سازمان‌هایی هستند که در مسیر ارتقای سلامت اداری سرعت بیشتر و عملکرد بهتری داشته‌اند به همین مناسبت دبیرخانه این نظام ارزیابی با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری و در قالب نظام‌های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‎های نظارتی از سازمان‎هایی که عملکرد بهتری داشتند تقدیر کرد.
 
 دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای جلوگیری نظام مند از فرصت‌های بروز مفاسد اداری و تقدیر از سازمان‌های موفق در این حوزه از سال 89 به‌شکل مستقل، آغاز به کار کرده و تاکنون در چهار دوره برگزاری این جایزه بیش از 100 بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد