درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 10:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14789صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 27 آذر 1393 - 01:33
رضا جعفری عضو هیات مدیره بیمه دانا: بیمه یوز پلنگ ایرانی یک اقدام فرهنگی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بیمه دانا پوشش بیمه یوز پلنگ ایرانی را یک اقدام فرهنگی توصیف کرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بیمه دانا پوشش بیمه یوز پلنگ ایرانی را یک اقدام فرهنگی توصیف کرد.


به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر رضا جعفری عضو جدید هیات مدیره بیمه دانا در همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی این شرکت با اشاره به کارکردهای بیمه و اقدامات مثبت انجام شده در شرکت، به نقش تعیین کننده بیمه در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریت ریسک پرداخت و سپس از اقدامات و برنامه های انجام شده در بیمه دانا به ویژه پوشش بیمه یوز ایرانی که اقدامی فرهنگی است ، تشکر و قدردانی کرد.


وی افزود: برطرف شدن مشکلات در حوزه مدیریت فناوری با اجرای کامل نرم افزار جدید و فراهم شدن بسترهای لازم برای تحقق برنامه‌های آینده، رشد قابل ملاحظه پرتفوی در هشت ماهه اول سال جاری، کسب رتبه سوم در صنعت بیمه کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اقدامات رفاهی و معیشتی و توانمند سازی سرمایه عظیم نیروی انسانی از جمله اقدامات و عملکرد بسیار مثبتی بوده که از سال گذشته تاکنون در این شرکت رخ داده، به گونه‌ای که می توان گفت بیمه دانا مازاد بر نرخ تورم، رشد پرتفولیو داشته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد