درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 01:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14560صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 13 آذر 1393 - 21:00
ابلاغ اهداف کلیدی و تعهدات راهبردی بانک های دولتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر در حوزه مدیریت راهبردی به این نکته نیز اشاره کرد که تحقق اهداف و پیشرفت اقدامات به صورت منظم توسط سامانه مدیریت استراتژیک وزارت امور اقتصادی پایش می شود و به طیب نیا گزارش تحلیلی می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر در حوزه مدیریت راهبردی به این نکته نیز اشاره کرد که تحقق اهداف و پیشرفت اقدامات به صورت منظم توسط سامانه مدیریت استراتژیک وزارت امور اقتصادی پایش می شود و به طیب نیا گزارش تحلیلی می دهد.


مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از ابلاغ اهداف و تعهدات کلیدی بانک های دولتی در چارچوب سامانه مدیریت استراتژیک وزارت اقتصاد، در قالب یک سند منسجم و یکپارچه خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از شبکه اخبار اقتصاد و دارایی(شادا)، مجتبی لشکر بلوکی با بیان اینکه برای اولین بار، سند راهبردی، جزو مصوبات مجمع عمومی بانک های دولتی درج شده است، افزود: سند راهبردی بانک های دولتی (شامل بانک ملی، کشاورزی، سپه، مسکن، پست بانک، صنعت و معدن، توسعه صادرات) در بر گیرنده اهداف کمی قابل اندازه گیری چهارساله و اقدامات راهبردی و عملیاتی سالانه است.

وی گفت: به عنوان نمونه بانک ملی موظف شده نسبت دارایی های مولد خود را از 62 به 75 درصد برساند و نظارت سیستمی غیرحضوری خود را از 24 به 65 درصد و همچنین با افزایش کارایی و بهره وری، سرانه درآمد شعب را از 30 به 82میلیارد ریال افزایش دهد.

وی با بیان اینکه واگذاری شرکت ها، اموال و املاک مازاد بانک ها نیز از دیگر بندهای سند راهبردی بانک ها است، اظهار داشت: در بخشی از نامه ابلاغیه وزیر به مدیران عامل بانک های دولتی چنین آمده است باتوجه به اینکه این سند به تصویب مجمع عمومی آن بانک رسیده، لازم است با بالاترین اولویت و در هماهنگی کامل با معاونت امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست‏های کلی اصل 44 قانون اساسی و دبیرخانه سامانه مدیریت استراتژیک (سما)، تمام تمهیدات لازم برای اجرایی شدن، پایش و روزآمدسازی آن فراهم شود.

به گفته وی، در ادامه این ابلاغیه می خوانیم، همچنین ضرورت دارد به ‏منظور اجرای فراگیر سند مذکور در تمام ادارات و شعب بانک، اقدامات لازم برای مفاهمه سند یادشده، نهادینه ‏سازی نظام و فرآیند مدیریت استراتژیک، تامین منابع انسانی و مالی لازم برای پیشبرد اقدامات، صورت پذیرد.

مشاور وزیر در حوزه مدیریت راهبردی به این نکته نیز اشاره کرد که تحقق اهداف و پیشرفت اقدامات به صورت منظم توسط سامانه مدیریت استراتژیک وزارت امور اقتصادی پایش می شود و به طیب نیا گزارش تحلیلی می دهد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد