درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 23:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14527صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 12 آذر 1393 - 03:50
چرا این روزها بانکداری آنلاین بسیار پرطرفدار است؟
تمامی مراحل بانکداری اینترنتی به گونه ای طراحی شده است که به مقدار زیادی در وقت و انرژی صرفه جویی می کند. بانکداری آنلاین 24 ساعت در 7 روز هفته کار می کند و بنابراین دیگر مجبور نخواهید بود تا زمان خود را برای ساعت های بانکی متعارف برنامه ریزی کنید و تعهدات حرفه ای خود را به خطر بیاندازد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

پی آر بنکینگ- استفاده گسترده از اینترنت همه چیز از جمله خرید، فروش، آموزش و حتی بانکداری را در برگرفته است. بانکداری آنلاین این روزها بدلایل درستی بسیار محبوب شده است. نوشته زیر به دلایل بسیاری می پردازد که پشت این تمایل برای افزایش بانکداری اینترنتی است.

 

یکی از مهمترین مزایای بانکداری آنلاین این است که در اینجا شما قادر خواهید بود تمامی مراحل بانکی راتنها در منزل خود از طریق اینترنت انجام دهید. دیگر نیازی به ایستادن در صف های طولانی نیستید تا شمارنده بانک نوبت شما را بخواند. تمامی مراحل بانکداری اینترنتی به گونه ای طراحی شده است که به مقدار زیادی در وقت و انرژی صرفه جویی می کند. بانکداری آنلاین 24 ساعت در 7 روز هفته کار می کند و بنابراین دیگر مجبور نخواهید بود تا زمان خود را برای ساعت های بانکی متعارف برنامه ریزی کنید و تعهدات حرفه ای خود را به خطر بیاندازد.


خوب است بدانید که بانکداری آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند تا تقریباً تمامی کارهای بانکی خود را به راحتی در خانه انجام دهید. این کارها شامل انتقال پول، گردش و یا گرفتن اطلاعات حساب، سفارش کارت های اعتباری، پرداخت قبوض و یا حتی گرفتن وام نیز می باشد.


منبع:http://www.microfinancecongress.com/why-is-online-banking-is-so-popular-these-days/
منبع مرجع:
پی آر بنکینگ

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
طاهری
| 1393/9/12 - 11:04 |     0     0     |
اینتر نت بانک مسکن علاوه برموارد بالا خدماتی از قبیل .افتتاح حساب ،صدور قبض برداشت بدون کارت فرستادن رمز دریافت پول برای شخصی که اصلا کارتی ندارد !!،فقط از طریق عابر بانک مسکن دریافت صورتحساب در بازه های شش ماه از تاریخ افتتاح حساب .انتقال مبلغ یک ملیارد ریال بدون کارمزد ازطریق ساتنا وکد شبا به حساب بانکهای عضو شتاب !!!! و...... بهترین است


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد