درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 09:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14187صفحه نخست » گفتگوشنبه، 24 آبان 1393 - 06:58
رابطه روابط عمومی ها و رسانه ها جذاب نیست
هرمز شجاعی مهر در گفتگوی اختصاصی با شارا - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هرمز شجاعی مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاص با شارا اظهار داشت: «رابطه بین روابط عمومی ها و رسانه ها رابطه جذابی نیست. نمی دانم این کوتاهی از رسانه ها یا روابط عمومی هاست.»
  


 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هرمز شجاعی مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا اظهار داشت: «رابطه بین روابط عمومی ها و رسانه ها رابطه جذابی نیست. نمی دانم این کوتاهی از رسانه ها یا روابط عمومی هاست.»


وی تصریح کرد: «البته به دلیل اینکه رسالت روابط عمومی ایجاد روابط بسیار باز با تمامی ارگان ها است، به نظر می رسد که این کوتاهی از طرف روابط عمومی ها است. ما به عنوان یک رسانه همیشه دستمان به سوی روابط عمومی ها دراز است زیرا می دانیم روابط عمومی با افکار عمومی در ارتباط است. بنابراین نیاز دارد تا در جایگاه رفیع تری باشند و این در موفقیت یک مجموعه بسیار مهم است.»


مجری سیمای خانواده عنوان کرد: «برای اینکه این ارتباط بیشتر شود بهتر است حداقل هر ماه یکبار رسانه ها و روابط عمومی ها با هم جلسه و تبادل نظر داشته باشند و به راه حلی برسند که این ارتباط نزدیکتر و بهتر شود. روابط عمومی ها هستند که باید به دنبال رسانه ها بروند و رسانه ها نیز باید طالب آنها باشند. اگر رسانه ها دست خود را از اطلاعات روابط عمومی ها پر کنند، جایگاه رسانه ها بالاتر می رود.»
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد