درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 20:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14150صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 22 آبان 1393 - 03:05
انتظار ارتباط بیشتری بین روابط عمومی و رسانه ها داریم
مدیر عامل بیمه ایران در گفتگوی اختصاصی با شارا: - مدیر عامل بیمه ایران در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا با اشاره به این مطلب اظهار داشت: «ما به عنوان بیمه ایران از ارتباط با اصحاب رسانه و روابط عمومی ها استقبال می کنیم تا بتوانیم بهتر به مردم اطلاع رسانی کنیم. به همین دلیل است که انتظار ارتباط بیشتری بین این دو داریم.»
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل بیمه ایران در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگوی اختصاصی با شارا با اشاره به این مطلب اظهار داشت: «ما به عنوان بیمه ایران از ارتباط با اصحاب رسانه و روابط عمومی ها استقبال می کنیم تا بتوانیم بهتر به مردم اطلاع رسانی کنیم. به همین دلیل است که انتظار ارتباط بیشتری بین این دو داریم.»


محمد علی عسگری عنوان کرد:«اطلاع رسانی به موقع و مناسب باعث می شود مردم با اطمینان و اعتماد بیشتری تصمیم گیری کنند.»


وی با بیان اینکه روابط عمومی بیمه ایران دارای سه رتبه اول روابط عمومی در کشور است، تصریح کرد: « روابط عمومی بیمه ایران با توجه به زیرساخت هایی که اخیراً برای آن تدارک دیده شده است، سه رتبه اول در کشور را در بحث روابط عمومی الکترونیک، نوآوری و خلاقیت و بانک و بیمه، مقام اول را کسب کرده است.»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد