درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 05:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14024صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 12 آبان 1393 - 22:06
روابط عمومی بانک رفاه عنوان برتر « مدیریت راهبردی » را به دست آورد
براساس ارزیابی هیأت داوران دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های ایران، روابط عمومی بانک رفاه کارگران در بخش مدیریت راهبردی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.
  

روابط عمومی بانک رفاه عنوان برتر « مدیریت راهبردی » را به دست آورد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- براساس ارزیابی هیأت داوران دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های ایران، روابط عمومی بانک رفاه کارگران در بخش مدیریت راهبردی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.


در مراسم اختتامیه این سمپوزیوم، برترین روابط عمومی های کشور درسطح ملی و استانی در بخش های مختلف معرفی شدند که طی آن روابط عمومی این بانک در حوزه مدیریت راهبردی، موفق به کسب این رتبه شد.


همچنین لوح « دوستدار روابط عمومی و ارتباطات» نیز به دلیل حضور موثر روابط عمومی این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی و همراهی در پیشبرد رویدادهای علمی و فرهنگی، به عنوان نمادی از یک نهاد مسئول و اتخاذ رویکرد مشارکت گرایانه در انجام وظایف شهروندی و مشارکت در پیشبرد اهداف جامعه به روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعطاء شد.


بنابراین گزارش دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران طی روزهای ششم و هفتم آبانماه سال جاری با حضور استادان حوزه های ارتباطات و روابط عمومی داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها، دانشجویان و فعالان این حوزه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار و طی آن سخنرانی های علمی و نشست های تخصصی توسط استادان و متخصصان این حوزه برگزار شد.


درحاشیه این همایش، نمایشگاه جانبی نیز برپا شد و مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.


منبع: نیوزبانک

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد