درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 19:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13904صفحه نخست » چهارشنبه، 7 آبان 1393 - 02:27
سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش سراسری بازاریابی و فروش بیمه های زندگی هفته اول آذر ماه جاری با حضورکارشناسان ، متخصصان و فروشندگان حرفه ای بیمه های زندگی در تهران برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش سراسری بازاریابی و فروش بیمه های زندگی هفته اول آذر ماه جاری با حضورکارشناسان ، متخصصان و فروشندگان حرفه ای بیمه های زندگی در تهران برگزار می شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا ، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر وپس انداز شرکت بیمه دانا و دبیر سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی جزئیات برگزاری این همایش را تشریح کرد .

    وی هدف از برگزاری این سمینار را بستر سازی لازم  بمنظور  عرضه و گسترش هر چه بیشتر بیمه های زندگی در کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به مزایا و کارکردهای بسیار متنوع بیمه های زندگی برای بیمه شدگان ، جامعه و اقتصاد کشور و با توجه به پائین بودن میزان نفوذ بیمه های زندگی در بین اقشارجامعه و فاصله بسیار زیاد ضریب  نفوذ بیمه در کشور در مقایسه با  جوامع توسعه یافته ، ظرفیت های زیادی برای توسعه بیمه های زندگی در کشور وجود دارد که امیدواریم با برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی حرفه ای و انتقال تجارب بتوانیم قدم های موثری را در جهت توسعه بیمه های زندگی در کشور برداریم .

    مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا در باره مدعوین این سمینار نیز اظهار داشت : در این سمینار علاوه بر نمایندگان وکارگزاران فعال در بیمه های زندگی ، کارشناسان بیمه های عمرو پس انداز شعب شرکت بیمه دانا در سراسر کشور ، مسئولین و مدیران بیمه دانا و صنعت بیمه مشارکت خواهند داشت .

    رنجبر کلهرودی در باره محور ها و سخنرانان سمینار نیز گفت : موضوع سمینار ، بازاریابی و فروش بیمه های زندگی است که با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده سخنرانان در باره راهکارها و تکنیک های فروش بیمه های زندگی ، فروش بیمه های زندگی به صورت گروهی به سازمان ها و بنگاه ها ، معرفی محصولات جدید  ، معافیت های مالیاتی بیمه های زندگی ،  تجارب فروشندگان حرفه ای ، تحولات جدید در حوزه بیمه های زندگی در صنعت بیمه و در شرکت بیمه دانا  و.... مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت علاوه برآن معرفی و فروش  بیمه های حوادث اشخاص نیز در برنامه پیش بینی شده است.

   دبیر سومین سمینار فروش بیمه های زندگی در باره برنامه های جنبی سمینار نیز گفت : علاوه بر نمایشگاه و فروشگاه عرضه کتب و محصولات مرتبط با بازاریابی و فروش بیمه های زندگی ، پانل های پرسش وپاسخ بیمه  ای در سایر رشته های بیمه ای  نیز پیش بینی شده است .
    مدیر بیمه عمرو پس انداز شرکت بیمه دانا درباره نحوه ثبت نام مدعوین اعلام کرد ثبت نام از مدعوین از طریق شعب شرکت بیمه دانا در سراسر کشور و انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا و همچنین دبیرخانه سمینار مستقر در بیمه های عمر و پس انداز شرکت  انجام می شود .
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد