درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 11:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13619صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 19 مهر 1393 - 04:06
روابط عمومی دانش بنیان؛ روابط عمومی دیجیتال
ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی - دانش روابط عمومی زمانی که مهارت های اجرایی و تخصص های کلیدی و حرفه ای را کنار هم قرار می دهد در پی آن است که استراتژی روابط عمومی را در درون و بیرون از سازمان پشتیبانی کند. چنانچه هر یک از مدل های نوین روابط عمومی ازجمله مدل منسجم 8 عاملی را جهت برنامه ریزی شبکۀ ارتباطات یکپارچۀ سازمان مدنظر قرار دهیم فرصتی برای بررسی زمینه های توسعه و ارتقای اثربخشی و کارآمدی روابط عمومی حرفه ای در سازمان پدید می آید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دانش روابط عمومی زمانی که مهارت های اجرایی و تخصص های کلیدی و حرفه ای را کنار هم قرار می دهد در پی آن است که استراتژی روابط عمومی را در درون و بیرون از سازمان پشتیبانی کند. چنانچه هر یک از مدل های نوین روابط عمومی ازجمله مدل منسجم 8 عاملی را جهت برنامه ریزی شبکۀ ارتباطات یکپارچۀ سازمان (CICON= Corporate Integrated Communication Network) مدنظر قرار دهیم فرصتی برای بررسی زمینه های توسعه و ارتقای اثربخشی و کارآمدی روابط عمومی حرفه ای در سازمان پدید می آید. دانش روابط عمومی زمانی که مهارت های اجرایی و تخصص های کلیدی و حرفه ای را کنار هم قرار می دهد در پی آن است که استراتژی روابط عمومی را در درون و بیرون از سازمان پشتیبانی کند. چنانچه هر یک از مدل های نوین روابط عمومی ازجمله مدل منسجم 8 عاملی را جهت برنامه ریزی شبکۀ ارتباطات یکپارچۀ سازمان مدنظر قرار دهیم فرصتی برای بررسی زمینه های توسعه و ارتقای اثربخشی و کارآمدی روابط عمومی حرفه ای در سازمان پدید می آید. دانش روابط عمومی زمانی که مهارت های اجرایی و تخصص های کلیدی و حرفه ای را کنار هم قرار می دهد در پی آن است که استراتژی روابط عمومی را در درون و بیرون از سازمان پشتیبانی کند. چنانچه هر یک از مدل های نوین روابط عمومی ازجمله مدل منسجم 8 عاملی را جهت برنامه ریزی شبکۀ ارتباطات یکپارچۀ سازمان مدنظر قرار دهیم فرصتی برای بررسی زمینه های توسعه و ارتقای اثربخشی و کارآمدی روابط عمومی حرفه ای در سازمان پدید می آید.

 

مولفه های اصلی این مدل عبارتند از: امور عمومی (نظیر روابط با دولت، و چهارچوب های قانونی)؛ مدیریت بحران (نظیر پاسخگویی اجتماعی)؛ ترویج و ترفیع (نظیر بروشورها، انتشارات، گزارش ها و ایده های خلاق)؛ تحقیق و توسعه (نظیر دانش و هوشمندی، مدیریت اطلاعات)؛ بازاریابی و فروش (نظیر روابط با مشتری، تجارت الکترونیک)؛ مدیریت وجهه (نظیر مراقبت از برند و سنجش اعتبار سازمان)؛ مدیریت رویداد (نظیر همایش، نمایشگاه، رخداد ملی و حرفه ای)؛ و روابط رسانه ای (نظیر ارتباطات رسانه ای، پایگاه ها و شبکه های اجتماعی)


بنابراین انتظار می رود مأموریت و کارکرد روابط عمومی در سازمان های مدرن، همواره به گونه ای بازتعریف شود که در مسیر بهره گیری از فناوری های روزآمد و به ویژه فناوری اطلاعات (IT) قرار داشته باشد تا بتواند نقش ارتباط گری و تسهیلگری خود را فعالانه میان سازمان، محیط و ذینفعانش برقرار سازد.


روابط عمومی در بانک دی به عنوان یک بانک ارزش آفرین، همواره در تلاش است با ارتقای اثربخشی و کارآمدی خود مبتنی بر دانش ارتباطات و فناوری اطلاعات، بتواند به خوبی زمینه ساز شکل گیری و رشد شبکۀ ارتباطی بانک با ذینفعان خود شامل ارتباط با مشتریان، و ارتباط با جامعه باشد تا ضمن نقش آفرینی در بخشی از مسوولیت های اجتماعی بانک، و تسهیل شبکۀ ارتباطات آن، شاخص دسترس پذیری بانک دی را نیز برای کلیۀ ذینفعان (اعم از سهامداران، مشتریان، کارکنان، رسانه ها و غیره) افزایش دهد. امیدوارم تلاش های همکاران حرفه ای ما در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی این هدف را دست یافتنی تر نماید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد