درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 00:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13584صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 17 مهر 1393 - 22:41
شبکه روابط عمومی/ مسوولیت اجتماعی راهبرد مدنی میزان
یوسفعلی منیری مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان - موفقیت بسیاری از سازمان های بزرگ با درنظر گرفتن حرکت آنها به سمت و سوی اهداف و آرمان های خود، مرهون انجام اقدامات اجتماعی در راستای افزایش سطح آگاهی ها ی علمی‏، فرهنگی و ‌هنری جامعه است. با چنین نگاهی موسسه مالی و اعتباری میزان با توجه به پیشینه و نیز نیات خیرخواهانه پایه گذاران و موسسین خود همواره تلاش کرده است، جدا از رسالت اقتصادی، نگاهی به خدمات اجتماعی داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موفقیت بسیاری از سازمان های بزرگ با درنظر گرفتن حرکت آنها به سمت و سوی اهداف و آرمان های خود، مرهون انجام اقدامات اجتماعی در راستای افزایش سطح آگاهی ها ی علمی‏، فرهنگی و ‌هنری جامعه است.


با چنین نگاهی موسسه مالی و اعتباری میزان با توجه به پیشینه و نیز نیات خیرخواهانه پایه گذاران و موسسین خود همواره تلاش کرده است، جدا از رسالت اقتصادی، نگاهی به خدمات اجتماعی داشته و سعی نموده تا حضور خود را در کنار همه اقشار جامعه حفظ کرده و بخشی از منابع را به دور از نگاه انتفاعی صرف خدمات فرهنگی و اجتماعی نماید.


در این راستا موسسه میزان ضمن حمایت از نهادهایی که در زمینه خدمات اجتماعی عام المنفعه فعالیت می کنند، نقش موثری در همراهی با فعالیت های اجتماعی نظیر مراکز توان بخشی سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) ،حمایت از کودکان بی سرپرست و یا مشارکت در حرکت های اجتماعی بزرگ مانند کمک به زلزله زدگان، جشن های نیکوکاری و آزادی زندانیان جرائم غیر عمدداشته است.


روابط عمومی میزان در این جهت در سالهای اخیر همکاری گسترده ای را با نهادهای زیر ربط برای فعالیت های مربوط به پیشگیری از جرم، گسترش فرهنگ ترافیک و توجه به هوای پاک آغاز کرده است که از جمله آنها می توان به برگزاری مسابقات ورزش های همگانی، انتشار بروشور، مسابقه انشا نویسی در مدارس، و برگزاری مسابقات تلویزیونی اشاره کرد.


همچنین این موسسه در دو سال گذشته و امسال برای رفع موانع و مشکلات هموطنان در راستای نیازهای اقتصادی آنان دست به اقداماتی موثر و کارآمد از قبیل تخصیص کمک به صنایع و احدهای تولیدی با هدف رونق تولید و کمک به روند اشتغال زایی زده است ؛ روندی که تنها در سال گذشته منجر به اشتغال 35 هزار شغل در بخش های مختلف اقتصادی شده است.


برنامه ریزی برای اهدای خون به صورت سالانه و در چندین نوبت ، جمع آوری کمکهای همکاران به کودکان غزه، دیدار با جانبازان دفاع مقدس و... از دیگر فعالیت های روابط عمومی موسسه میزان است.


همچنین این موسسه با تشکیل خیریه امام علی النقی (ع) و جمع آوری کمکهای همکاران و مشتریان،خدمات ارزنده ای را به مدد جویان ارایه نموده است که از جمله آنها می توان به اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان و گره گشایی از مشکلات خانواده های بی بضاعت، همکاری با مددجویان تحت پوشش ستاد دیه، کمک به بیماران و نیز اعطای تسهیلات برای خودکفایی وایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد.


حمایت مالی از اقدامات فرهنگی مانند برگزاری جشن ها و اعیاد مذهبی ، کمک به انتشار کتاب با مضامین مختلف و مورد نیاز جامعه از دیگر اقدامات موسسه در این بخش است.


از سوی دیگر موسسه میزان بر این باور است جامعه مولد و توسعه یافته و پویا از دل جوامع با نشاط و سرزنده بیرون می آید، با این دیدگاه ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی سرلوحه فعالیت های روابط عمومی میزان است.

ما بر این باوریم هرچند هدف از ایجاد بنگاه های اقتصادی، کسب سود و افزایش درامد برای سهامداران است،اما یک بنگاه مطلوب اقتصادی نمی تواند نسبت به مسوولیت های اجتماعی خود بی تفاوت باشد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد